מכבי אשדוד גברים: תחיית המתים?

ניצחון חשוב של מכבי אשדוד בפתיחת הבית התחתון של הליגה הלאומית בחוץ על מעלה אדומים בתוצאה 94:85, שהצית את תקוות ההישארות בליגה מחדש. ביום שישי: מלחמת עולם נגד מגדל העמק יזרעאל (13:30, אולם הקריה). סל נשים: סדרת הגמר בין מכבי אשדוד לנווה דוד רמלה נפתחה ביום חמישי השבוע

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי אשדוד יצאה ביום שלישי השבוע לאולם 'קוסל' במעלה אדומים, והתמודדה מול מכבי מעלה אדומים למשחק ממנו אין דרך חזרה. האורחת מאשדוד, שכבר הפסידה פעמיים בעונה הסדירה למעלה האדומים, ידעה שרק ניצחון יוכל להשאיר את סיכויי ההישארות בליגה בחיים, וכבר בפתיחה היא 'טסה' ליתרון משמעותי. ברבע השלישי אשדוד כבר הובילה ב-24 הפרש, שזה היה היתרון הכי גדול שלה במשחק. מעלה אדומים ידעה לחזור ולקזז את הפיגור עד לשש בלבד ברבע האחרון, אך לא יותר מכך והחניכים של נעמי קולודני יצאו מנצחים במגרש קשה, במשחק קריטי.

יוניו ברואטה היה הברומטר של מכבי אשדוד על הפרקט, ויחד עם כריס אורטיז ורביב פיטשון, החבורה בצהוב עשתה את העבודה ברבע הראשון וניצחה אותו 22:18. ברבע השני בלטו הגארדים בוריס בוגוסלבסקי וארתור רוזנפלד שידעו לספק שלשות חשובות ובהפסקה אשדוד הוליכה 47:37. עם פתיחת המחצית השנייה אשדוד ביצעה ריצת 9:0 והגדילה את ההפרש כבר ללמעלה מ-20 ובסיום הרבע השלישי, לוח התוצאות באולם 'קוסל' הראה 72:52 מפתיע לאורחת שפשוט רצתה יותר והייתה גם צריכה יותר. גם ברבע האחרון אשדוד גילתה דומיננטיות עד לדקות הסיום, במהלכן מעלה האדומים הורידה כאמור את ההפרש לחד ספרתי ובסיום: 94:85 לאשדוד. הרבו לקלוע: יוניו ברואטה- 21, רביב פיטשון- 20, אורטיז- 18 ורומן רובינשטיין- 12, רוזנפלד- 8.

צו 8 לקהל

הניצחון הזה היה השמיני בלבד העונה של מכבי אשדוד, וביום שישי הקרוב תגיע לאולם הקריה באשדוד הפועל מגדל העמק יזרעאל למפגש מסקרן במסגרת המחזור השני של הבית התחתון, כאשר רק משחק אחד מפריד בין השתיים. זה הוא צו 8 לקהל של אשדוד, שחייב לבוא ולתמוך בקבוצה בתקופה הכי קשה שלה בשנים האחרונות. זה נכון שהיו לקהל ולהנהלה חיכוכים וחוסר הסכמות, אך ביום שישי זה הזמן לשים את כל המחלוקות בצד ולעמוד מאחורי קבוצת מכבי אשדוד, שזקוקה נואשות לכל תמיכה אפשרית. בקבוצה יודעים שהניצחון במעלה אדומים יכול להוות נקודת תפנית לעונה המזעזעת הזו, אך לשם כך, היא צריכה להמשיך במגמת השיפור והיא חייבת לנצח את מגדל העמק. אם תעשה זאת, תפתח לעצמו צוהר משמעותי להישארות בליגה. הפסד חלילה והליגה הארצית תהיה עובדה מוחשית, שכן על פי החלטת איגוד הכדורסל, העונה יהיו 3 יורדות מהלאומית לארצית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן