ועדת הערר ביטלה תוכנית להקמת מלונות בחוף לידו באשדוד: "מנוגדת לחוק"

ענף התיירות בעיר אשדוד – האם הרחבת בניית המלון בחוף לידו באשדוד בסכנה?. ועדת הערר קיבלה את הערר של אדם טבע ודין, הפורום הציבורי לאיכות הסביבה ודוד כהן נגד אישור התוכניות החדשות של בתי המלון בחוף לידו.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

דרישת התוכנית החדשה של בניית בתי המלון בחוף לידו אשדוד להרחבת שטח הבנייה של המלונות על מנת להגדיל את מספר החדרים וגודל המבנה נדחתה לאחר שהוועדה החליטה שהתוכניות החדשות לא מביאות עימן תרומה של ממש לחוף או לסביבתו ביחס לתוכניות הקיימות.
התכנון המקורי של בניית המלון בחוף לידו היה מיקום אחר ומרוחק יותר מהחוף. בתוכנית המקורית נאסר בינוי במרחק 100 מ' מקו המים. ואילו בתוכנית החדשה נקבע איסור בנייה ברצועת חוף ברוחב של 50 מ'.,
על פי דבר הוועדה, בהחלט יתכן שהמלונות עצמם שהותרה בנייתם בתחום על פי התוכניות החדשות יהיו מלונות כלכליים יותר ואף יהיו בהן יתרונות מסוימים ביחס למלונות האפשריים על פי התוכנית הקיימת ולמרות זאת הם בחרו לא לאשרן בטענה שהתכנון המוצע אינו תואם למגמות התכנון בחופי הים, הן אינן תואמות את התכנון העירוני בחוף, לא הובאה בהן בחשבון עליית פני הים הצפויה והשלכותיה על רצועת החוף הסמוכה, אין בהן יתרונות המצדיקים את הפגיעה בחוף ולא נבחנו כלל חלופות שיחזירו את החוף לציבור, על פי הוועדה ניתן למצוא חלופות וכל שנדרש הוא ראיית טובת הציבור לאיתורן ומעט רצון טוב.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן