הזמן הוורוד: ספורט נשים

כדורסל: מכבי אשדוד מתכוננת למאבק על אליפות המדינה מול ׳נווה דוד׳ רמלה. כדורעף: שוויון 1:1 בסדרת חצי גמר הפלייאוף בין מכבי אשדוד להפועל כפ"ס. כדורגל: הכל ערוך ומוכן לדרבי ביום ראשון בין ׳פנתרות אשדוד׳ ל׳עירוני אשדוד׳

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מדור הספורט של אשדוד10 משיק מדור חדש: ספורט נשים באשדוד. נשתדל להביא לכם את החדשות הכי חמות ואת העדכונים הכי חשובים בנוגע לספורט הנשים באשדוד. ספורט הנשים בישראל נלחם על הקיום שלו בכל הענפים ודורש שוויוניות. אנחנו במערכת ננסה לתת לספורט הנשים את החשיפה המגיעה לו ולשים עליו את הזרקור שלנו.

סל נשים: התרגשות במכבי אשדוד לקראת סדרת הגמר   

מכבי אשדוד השבוע ביצעה את ההכנות האחרונות לקראת סדרת הגמר שנפתחה ביום חמישי, במשחק ביתי באולם ה'קריה' מול נווה דוד רמלה. מבחינת אשדוד, בעלת יתרון הביתיות בסדרה זאת הפעם ה-12, ברציפות שהיא מעפילה לסדרת גמר הפלייאוף, מה שמראה על השליטה והדומיננטיות שלה בענף כדורסל הנשים בישראל בשנים האחרונות. הסדרה שנפתחה כאמור ביום חמישי, אחרי סגירת הגיליון, תמשיך ביום שני הבא, באולם ברמלה, שתארח את משחק מספר 2 בסדרה. המשחק השלישי יתקיים ביום חמישי הבא באשדוד. סדרת הגמר היא בשיטת 'הטוב מחמש' ואם יהיה צורך, משחקים 4 ו-5 יתקיימו בעוד כשבועיים, כאשר המשחק המכריע יתקיים באשדוד. כל המשחקים יועברו בשידור חי בערוץ הספורט וצפויה לנו חגיגה של כדורסל אליה אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

כדורעף: מכבי אשדוד השיגה שוויון בסדרת חצי גמר הפלייאוף

ביום שבת בערב יתקיים המשחק השלישי והמסקרן בין הפועל כפ"ס למכבי אשדוד, במסגרת חצי גמר הפלייאוף של ליגת הכדורעף לנשים. מכבי אשדוד ניצחה השבוע באולם מקיף ז' באשדוד בתוצאה 3:2 במערכות לאחר משחק דרמטי והישוותה את הסדרה ל-1:1. הסיפור הגדול של המשחק היה החזרה של אשדוד מפיגור 2:0 במערכות, עד לניצחון חשוב ומרשים שמשאיר את הסיכויים להעפיל לגמר היסטורי בחיים. הניצחון הושג באמצעות רוח לחימה של השחקניות של המאמן ליאור לוק ועם הקבוצה תמשיך באותו הקצב, אז השמיים הם הגבול. גם אם הסדרה לא תסתיים בצורה שבה אנחנו רוצים, מגיע לבנות מכבי אשדוד בכדורעף, שאפו גדול על העונה הנפלאה שהיא עושה.

כדורגל: מתכוננים לדרבי

ביום ראשון הקרוב, באצטדיון הסינטטי הקטן, יתקיים דרבי מיוחד בין מכבי ׳פנתרות אשדוד׳ למכבי עירוני אשדוד, במסגרת הליגה הארצית לנשים. זאת העונה המקצוענית הראשונה של קבוצת הפנתרות ומי שזוכר, את הדרבי הראשון העונה, היא ניצחה בתוצאה 3:0 וגילתה לנו מי שולטת בכדורגל הנשים בעיר. ביום ראשון לעירוני אשדוד, שנמצאת במקום האחרון בטבלה, תהיה הזדמנות לתקן את הרושם.

אנחנו מקווים לראות משחק ספורטיבי ומעניין בין שתי קבוצות הנשים הבוגרות היחידות בעיר. לא בטוח שיש מקום לשתי קבוצות כדורגל נשים באשדוד, וכאן המקום של הכדורגלניות שלנו להוכיח אחרת. גם לקהל יש תפקיד חשוב, כאשר נוכחות מירבית שלו בענף כדורגל הנשים, יגרום למקבלי ההחלטות להעניק תקציבים גבוהים יותר, שיוכלו לעזור למועדונים האלה להתקדם והתמקצע. כרגע, שתי הקבוצות משחקות בתחתית הליגה השלישית בישראל ומנסות להשתפר. כדורגל הנשים בישראל נמצא בתקופת שפל, כאשר הענף לא מצליח להתקדם ולעניין את הציבור הישראלי, בעוד באירופה הוא הולך ותופס תאוצה.

אולי רשות הספורט העירונית באשדוד תשנה את היחס לענף כדורגל הנשים בישראל ותגרור אחריה עוד ועוד רשויות. דרבי מרתק בין הפנתרות לעירוני הוא מקום טוב להתחיל בו את השינוי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן