חלם: בונים קומה שניה לבית כנסת וילדי הגן לא יכולים לצאת לחצר

ילדי גני ׳ריף׳ ו׳כנרת׳ ברובע ד׳ כבר למעלה משבועיים אינם יכולים לצאת לחצר. הסיבה: בנייה בבית כנסת סמוך לגן מסכנת את בטחונם של הילדים. לטענת ההורים בעירייה הבטיחה להוציא צו שיעצור את העבודות, אך עד עתה לא נעשה דבר. העירייה בתגובה: ״ההורים צודקים״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הורים לילדי גני ׳ריף׳ ו׳כנרת׳ ברחוב הדולפין ברובע ד׳ כועסים לא דיי שילדיהם הפסידו ימים רבים בשל מצב הקורונה, אלא שבשבועיים האחרונים ילדי הגן נאלצים להישאר בתוך הגן ואינם יכולים לצאת לחצר ולשחק. שם בחצר נותר ארגז החול מיותם, הנדנדות שוממות. למה? כי החצר הפכה מסוכנת עבורם וזאת מאחר שבסמוך לגנים מוסיפים קומה שנייה לבית כנסת. הבנייה נעשית בקיר משותף בדיוק מעל החצר וזה מהווה סכנה בטיחותית.

אחת האמהות: ״זה רולטה רוסית לצאת לחצר״

 אחת האמהות בגן מספרת כי ״בונים שם ממש מעל הראש של הילדים. זה ממש מחדל. אומרים לנו שיטפלו בזה ולא מטפלים. כבר למעלה משבועיים הילדים לא יוצאים לחצר. מענישים את הילדים שלנו. הגדרות ממש עוד שנייה מתמוטטות, וזו סכנת חיים ממש לצאת לחצר זה רולטה רוסית, זה רק עניין של זמן עד שזה יתמוטט. מדובר בשני גנים שצמודים לפארק ׳בורדו׳ עם 70 ילדים שלא יכולים לצאת ולשחק. בהתחלה כשהחלה הבנייה זה לא הפריע, אבל כאשר מוסיפים קומה  זה הופך להיות לא בטיחותי ופגע בגדר המפרידה, שחלקה אף גובלת בבית הספר ׳שחר׳ הנמצא ליד הגדר שפשוט החלה להתעקם. וחמור מכך, שמעל החצר יש יריעת פח עקומה ואנחנו חוששים שמא תעוף ותיפול על הילדים אם יצאו לחצר״.

פניתם למישהו בנושא?

״בוודאי. פנינו לקבלן ופנינו לגורמים בעירייה. העירייה אמרה שהיא מבטיחה  לעשות צו הפסקת עבודה. בינתיים כלום לא נעשה והם ממשיכים לבנות  והילדים כלואים בגן״.

 עיריית אשדוד: ״ההורים צודקים״

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה: ״מדובר בגדר שנפגעה בשל סערת הגשמים ומינהל החינוך דרש שלתיקון הגדר יתלווה אישור בטיחות. ההורים אכן צודקים ולדרישת הפיקוח על הבניה הוגש היום מכתב על ידי מהנדס שמאשר את בטיחות הגדר, כך שהילדים יכולים בשעה טובה להשתמש בחצר הגן״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן