פורים מתקרב, ואיתו הנפצים שמטרידים את התושבים

גם השנה לפני פורים נמשכת הטרדת הנפצים בה נערים זורקים נפצים ומטרידים את מנוחת התושבים. השיטור העירוני תפס נערים עם נפצים. בעירייה קוראים לתושבים לדווח למוקד העירוני: "נעשה הכל ביחד עם המשטרה במטרה לתפוס את מפרי החוק"

צילום: דוברות המשטרה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כמידי שנה לקראת פורים מוכרים במאפיות אוזני המן ובני הנוער זורקים נפצים ומטרידים את מנוחת ושלוות הנפש של הציבור. תושבים רבים פנו בתלונה למוקד העירוני. רבים גם כתבו על התופעה ברשתות החברתיות. כך למשל בקבוצה "כל מה שמפריע לי באשדוד. כותבת רויטל ונונו: "אזור י”ב, פיצוצים של נפצים וחזיזים כל ערב עד שעות הלילה המאוחרות וגם במהלך היום! אני לא יודעת איזה הורים יש לאותם נערים אפסים, אבל אם מה שאני כותבת כאן משפיע על מישהו, יש משפחות עם ילדים קטנים שממש מפחדים מזה, ואני לא מדברת בכלל על הלומי קרב שיכול להיות שאתם ממש הורסים להם את החיים בשבועות האלה של לפני פורים. הלוואי וזה יחלחל למישהו!”. ומגיבה תושבת אחרת עדי: ״פירסמתי פוסט כזה שנה שעברה ו … הפתעה שום דבר לא השתנה, ואת יודעת מה החלק הכי גרוע? שזה יימשך ככה עד פורים. אז להורים של הילדים האלה תתחילו לשים לב לילדים שלכם, כי קרו מקרים נוראיים של עיוורון / קטיעת איברים, אם לא אכפת לכם מהבריאות הנפשית של האחרים תתחילו לשים לב מה ה״ נסיכים״ שלכם עושים בשעות המאוחרות בחוץ״.  מישהי נוספת מספרת על החרדה שהרעש גורם לבעלי החיים ולכלבים. לדברי יהודית קניאס: "גם באזור א' ו ד', נשמעים נפצים מאד חזקים, הבעיה שקשה לאתר אותם בורחים מהר…”

ומוסיף אלי קורן: " שנה שעברה לא הפסקנו להתלונן עד ששלחו שוטרים ופקחים לאזורינו בגן העיר והיה קצת שקט …השנה הם שוב חזרו לתקוף ושוב חזרנו להתלונן הם משתמשים בנפצים מאוד מאוד מסוכנים אותם הם יורים לעבר מכוניות חולפות ולעבר מרפסות הבניינים”.

התופעה לא נעלמת מעיני העירייה והמשטרה שמנסים למגר את התופעה המטרידה רבים כך, השבוע התקבלו תלונות מצד תושבים על קולות של נפצים בפארק המרכזי ברחוב הרי גולן. למקום נשלחו צוות השיטור העירוני: איגור, מתן, רוני, שנהר, פדובה ורביבו שביצעו סגירה ממספר כיוונים על הפארק וכך נלכשו שלושה נערים קטינים שבידיהם נפצים. הם עוכבו לחקירה ועדכון הועבר על כך לקצין הנוער. "אנחנו פועלים בשטח בכוחות מתוגברים בשילוב מוקד רואה, במטרה למגר את השימוש בנפצים הגורמים למטרד רעש נוראי ואי נעימות", אומר אריה איטח, מנהל אגף הביטחון בעיריית אשדוד, "אנחנו קוראים לתושבים לדווח למוקד 106 ונעשה הכל ביחד עם המשטרה במטרה לתפוס את מפרי החוק".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן