החשוד מאשדוד באונס הקבוצתי: "אמרה שהיא בת 19"

בית המשפט באשקלון האריך בשבוע את מעצרם של 5 צעירים, בפרשת האונס הקבוצתי בקטינה בדירה באשקלון. אחד החשודים הוא צעיר מאשדוד, שעל פי החשד היה בן זוגה של הקטינה ואשר העביר אותה לכאורה לחבריו, אשר על פי החשד נתנו לה אלכוהול וסמים, אנסו אותה לכאורה זה אחר זה ותיעדו את מעשיהם. הש‪*ופטת דורית בנדה אמרה על החשוד מאשדוד בדיון כי "הוא עשה בה כבשלו". החשוד טוען "היא אמרה לי שהיא בת 19". הנערה: "בנות שעוברות את זה חייבות להתלונן, זה משחרר"

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרשת האונס הקבוצתי שמזעזעת את המדינה. בית משפט השלום האריך את מעצרם של 5 צעירים, ביניהם צעיר מאשדוד, לשבוע. החמישה נעצרו בחשד למעשה האונס המחריד. על פי החשד אחד מהחשודים, תושב אשדוד, היה בן זוגה של הקטינה והוא, על פי החשד שידל אותה לקיים יחסי מין עם ארבעה מחברים.  החשד כי החברים השקו אותה באלכוהול ונתנו לה כביכול סמים, ואנסו אותה זה אחר זה לכאורה בדירה באשקלון. עוד נטען כי הם תיעדו את המעשים בטלפונים הניידים והפיצו ביניהם את הסרטונים.

תחילתה של הפרשה לפני מספר ימים כשקטינה בת 17 הגיעה אל תחנת המשטרה והתלוננה, כי לפני כחצי שנה עברה לכאורה אונס קבוצתי. בעקבות כך הוחלט במרחב לכיש, להקים צוות חקירה מיוחד בתחנת אשקלון בפיקודה של רפ"ק קרן טולדנו. את החקירה מובילות מפקחת אורית מרקוביץ ורס"מ מאיה אזרד.

השופטת דורית בונדה

ביום שני השבוע נעצרו 5 צעירים תושבי אשקלון, אשדוד ועפולה, ולמחרת הובאו לבית המשפט באשקלון להארכת מעצרם. מהדיון בהארכת המעצר עולה כי הצעיר בן ה-20 מאשדוד הוא לכאורה החשוד המרכזי בפרשה ונטען כי היה בן זוגה של הקטינה ושידל אותה כביכול לעשן סמים ולשכב עם חבריו.

החשוד מאשדוד: ״היא אמרה לי שהיא בת 19"

נציג המשטרה טען בבית המשפט כי "כל העבירות בוצעו תוך ניצול מצב פיזי ונפשי וגרמו לנערה לבצע מעשים חמורים".  כן נטען כי החשוד המרכזי בפרשה, מאשדוד  ששידל את הנערה והיה בן זוגה, ניסה להסתיר ראיות ולהתנגד לשוטרים וכי מדובר בפרשה "רגישה ומסועפת". "מדובר בפרשה של מעשים מגונים, בעילה שלא בהסכמה, מעשה סדום, שידול קטינה למעשה זנות, פרסום חומר תועבה ושידול לאלכוהול וסמים".

 מנגד, הכחישו החשודים את המיוחס להם. החשוד מאשדוד טען בחקירתו במשטרה כי חשב שהנערה בת 19 וכאשר גילה שהיא בת 17, רצה לסיים את הקשר. "היא אמרה לי שהיא בת 19. היו בינינו יחסים של חודש וחצי ".

השופטת בונדה: "התיאורים של הנערה קשים״

שופטת בית המשפט באשקלון, דורית בונדה  ציינה כי הצעיר מאשדוד היה "המניע שמאחורי מסכת העבירות. חלקו חלק דומיננטי ובו הכול התחיל. הוא הוביל את המהלכים ועמד מאחוריהם, נתן הוראות ואלו בוצעו בניגוד להסכמתה". היא הוסיפה כי "התיאורים של הנערה קשים. בזה אחר זה בוצעו בה מעשים בניגוד לרצונה. מדובר בתיעוד מעשים קשים כאשר כל אחד מהמעשים חמורים כשלעצמם. הקטינה הייתה בת זוגו והוא עשה בה כבשלו והעביר אותה מיד ליד".

 בית המשפט האריך את מעצרם לשבוע ימים. עד לתאריך 28.12.20.

א׳ המתלוננת: “בנות שעוברות דברים כאלה חייבות להתלונן. זה שיחרר אותי"

הקטינה התראיינה ביום שלישי לחדשות ערוץ 12. היא ואביה המאמץ סיפרו לכתב תמיר סטיינמן על מה שקרה ו ובאומץ לב ביקשה להעביר מסר לבנות אחרות. 
"חשוב לי להגיד שבנות שעוברות דברים כאלה, שלא ישמרו את זה בבטן ושיוציאו, שיהיו חזקות ושילכו להגיש תלונה", אומרת א', "אותי זה ממש שחרר, אני לא הבנתי את זה עד שעשיתי את זה והדחקתי את זה – וזה לא טוב להדחיק, כי בסוף זה מתפוצץ. זה לעכל פתאום הכל מחדש. רק אחרי שפתחתי את זה, הבנתי ועיכלתי את זה".

גם אביה המאמץ שמלווה אותה ומחזק אותה סיפר כי: "לאט לאט היא חשפה בפניי שעברה אונס קבוצתי לפני חצי שנה, ואז היא התחילה לבכות. ראיתי אותה בהתקף חרדה מטורף, היא ישבה בפינה עם רעידות".  עוד הוסיף האב המאמץ ואמר: "היא אמרה לי שהיה מדובר בכמה אנשים ושהיא הכירה רק מישהו אחד והוא ארגן את זה, ושהיא נכנסה לשוק כשהיא פתאום קלטה שהיא בסיטואציה שהיא רגילה לשמוע רק בסרטים ושהיא התנגדה ופחדה לריב איתם כי היא הבינה שהיא לא יכולה לעשות משהו פיזית", מוסיף האב, "היא פחדה שיפגעו בה פיזית בצורה יותר קשה. היא אמרה: 'אני לא סומכת על אף אחד כולם אכזבו אותי

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן