הוויכוח על תעודת הכשרות הסתיים בתלונה על תקיפה

בעלת פיצריה הגישה תלונה למשטרה נגד משגיח כשרות בגין תקיפה. בעלת פיצה etalya: "משגיח הכשרות דחף אותי על הזכוכית ונפצעתי". המועצה הדתית: "מצד המשגיח לא ננקטה כל אלימות" * תגובת המשטרה: "נפתחה חקירה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

האם ויכוח על תעודת כשרות של עסק בין בעלת העסק ומשגיח הכשרות הפך לתקרית אלימה? טליה גולי, בעלת הפיצריה etalya טוענת כי משגיח הכשרות דחף אותה וגרם לפציעתה. וכך מספרת טליה: "הפיצה שלנו, לשעבר פיצה פאפאלינו" בשדרות תל חי. פתחנו שם לפני כחודשיים במקום הבעלים הקודם. ביום ראשון 19.12.21 הייתה לי תקרית עם משגיח הכשרות. הוא פשוט דחף אותי על הזכוכית. אני נפצעתי במצח. הייתי במיון. חשוב לי שאנשים ידעו. עם כל הכבוד לרבנות ולכשרות לא מתנהגים בצורה כזאת״.

מה בדיוק קרה?

"הוא בא לעשות ביקורת, ומסתבר כי ניסה לפתוח ניירת לא פתוחה ולבדוק אם יש קבלות של ירקות. בניירת היו בעיקר מסמכים אישיים ורפואיים שלי, אז ביקשתי שלא יגע בניירת. הוא בתגובה לקח את התעודה ורצה לצאת מהעסק. חסמתי אותו, שלא ייצא לי מהפיצריה, כי שילמתי עליה. הוא פשוט דחף אותי כדי לצאת. מצער אותי שאדם עם כיפה על הראש מתנהג בצורה כזו. ובגלל מה?״.

למה הוא ביקש לראות את הניירת?

״יש לי תעודת כשרות, הוא פשוט רצה לראות שהירקות באמת נקנו מהסופר הכשר. אמרתי לו שרוב המסמכים הקשורים לעסק אינם אצלי, ובדרך כלל אני מעבירה ישירות לרואת חשבון. כנראה שהייתה אחת ביניהם שלא שמתי לב שטרם העברתי, והוא התחיל לחטט בניירת ולפתוח מסמכים אז אמרתי לו שלא יגע לי בניירת. נראה לי בקשה לגיטימית. בסרטון של מצלמות האבטחה של העסק רואים שהוא דחף אותי הוא אמר למשטרה שהוא דחף אותי והכל כי הוא ידע שהכל מצולם״.

המועצה הדתית:"מצד המשגיח לא ננקטה כל אלימות"

״המועצה הדתית מחד מצרה שהייתה תקרית, אך מגבה את המשגיח וטוענת כי מצדו לא ננקטה כל אלימות: "המועצה הדתית מצרה על התקרית. רק מגירסת בעלת העסק עולה כי מדובר בנקיטת אלימות מצידה ותמוה כי היא זו שמתלוננת. יודגש כי מצד המשגיח לא ננקטה כל אלימות".

המשטרה: "נפתחה חקירה" ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת התלונה במשטרה, נפתחה חקירה ונגבו עדויות מהמעורבים

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן