כרטיס צהוב לאשדוד

אשדוד עדיין ירוקה, אך היא מתקרבת להפוך לצהובה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים מתקרב ל-100. בבי״ס ׳רעים׳ המורה נדבקה ו-8 כיתות נשלחו לבידוד. זן האומיקרון נמצא בבדיקות ביוב באשדוד. בשורה טובה: על פי מחקר שבוצע ב׳אסותא׳ הבוסטר מקפיץ את כמות הנוגדנים פי 40 בקרב מדוכאי חיסון

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 הגל החמישי לא פוסח על אשדוד. על פי נתוני משרד הבריאות, אשדוד מתקרבת להפוך עיר צהובה על פי ציוני הרמזור. אשדוד נכון ליום שלישי 21‪.12‪.21 עדיין ירוקה, אבל ישנו זינוק חד בציוני הרמזור. אם ב-9‪.12‪.21 אשדוד עמדה על ציון 1‪.7 ב- 15‪.12‪.21 עמד ציון הרמזור על 2‪.5, כעבור יומיים עלייה נוספת 3‪.1 בתחילת השבוע 19‪.12‪.21 3‪.7, ואילו ביום שלישי 21‪.12‪.21 הציון הוא כבר 4‪.4.  כאשר עליה נוספת והעיר תהפוך לצהובה. מספר החולים הפעילים מתקרב ל-100. זינוק ביחס לנתונים מלפני שבוע שעמד על 32 וקפץ ל-96.

מורה נדבקה,  8 כיתות נכנסו לבידוד

יום לפני תחילת החיסונים בבתי הספר, התגלה כי מורה בבית הספר ״רעים״ נחשפה לתלמידה שחלתה בקורונה. בבדיקה שעשתה היא נמצאה מאומתת בעצמה. זאת למרות שהייתה מחוסנת ב- 3 חיסונים. המורה פיתחה סימני מחלה קלים, אולם שמונה כיתות שאיתם באה המורה במגע הוכנסו לבידוד, עד קבלת תוצאות הבדיקות של התלמידים ובמהלך הבידוד למדו בלמידה מרחוק.

לתלמידים העומדים לפני בחינות בגרות מועד חורף ונמצאים בבידוד, שרת החינוך ד״ר יפעת שאשא ביטון הודיעה כי יורחבו מועדי ההיבחנות, שיתנו מענה שנמצאים בבידוד.

זן האומיקרון נמצא בביוב באשדוד

והזן החדש של הקורונה זן האומיקרון נמצא בביוב בעיר. בבדיקה שערך משרד הבריאות דיגום מערכת הביוב בארץ נמצאו 4 ערים עם הזן החדש, כאמור, כולל העיר אשדוד.

 בבית חולים ׳אסותא׳ הודיעו כי לאור הגל החמישי והתפשטות זן האומיקרון, מעתה יערכו לכל באי המיון בדיקות אנטיגן מהירות ולמתאשפזים יעשו בדיקות pcr . לדברי מנהל ׳אסותא׳ ד״ר ארז ברנבוים: "אנחנו נערכים בכל האמצעים העומדים לרשותנו להגעתו של הגל החמישי שדופק בשער. כחלק מכך, החלטנו להחזיר את בדיקות הקורונה למתאשפזים ולמגיעים למיון. בית החולים ימשיך לתת את הטיפול הרפואי הטוב ביותר לצד החובה לשמור על בריאות העובדים והמטופלים כולם”.

מחקר ב׳אסותא׳: הבוסטר מגדיל את כמות הנוגדנים למדוכאי חיסון

בשורה טובה מבית חולים ׳אסותא׳. מחקר חדש שבוצע בבית החולים על ידי ד״ר אביטל אנג׳ל- קורמן מנהלת יחידת הדיאליזה, פרופ׳ עדי לייבה סגן מנהל אסותא וד״ר טל ברוש מנהל היחידה למחלות זיהומיות, בחן את השפעת המנה השלישית של חיסון הקורונה ״הבוסטר״, על 61 מטופלי דיאליזה ובדק את כמות הנוגדנים בדמם לאחר קבלת הבוסטר.

על פי התוצאות עולה כי החיסון השני יעיל יעיל לפרק זמן קצר יחסית הרי שיעילות הבוסטר בקרב מדוכאי החיסון נמשכת זמן רב לעומת החיסון השני. ב׳אסותא׳ מציינים כי משמעות הנתונים היא שמדוכאי החיסון שרמת המוגנות שלהם נמוכה לאחר קבלת הבוסטר הקפיצו את רמת הנוגדנים בדם פי 40. ב׳אסותא׳ קוראים לכלל האוכלוסייה שטרם התחסנה להתחסן.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן