שחף רז במוזיאון השעווה

בסוכה אצל יובל דיין באשדוד, ספיר וליאור נרקיס בילו בדובאי ומיכאל בן דוד ואנה זק משת״פים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שחף רז האשדודי (במיל׳), שזכה במקום השלישי העונה בבית ׳האח הגדול׳, נהנה מ-15 דקות התהילה שרק החלו, יחד עם בת זוגו טליה עובדיה הזוכה במקום הראשון בריאלטי של השנה. בשבוע שעבר, נצפה שחף רז בהשקה של מוזיאון השעווה הישראלי, נטול טליה, שכמה ימים התברר שהיא המריאה לה לטיול קצר באירופה.

אפרופו, מוזיאון השעווה הישראלי, בין הסלבס שהגיעו להצטלם עם בובות השעווה בלטו הזמרת נסרין קדרי בהריון מתקדם מבעלה האשדודי ברק רום, כוכבת הילדים מיקי מוכתר, משפחת בוזגלו, אסי ומאור וההורים, בן זיני, נאווה בוקר, אירה דולפין ואחרים. 

צילום: רפי דלויה

הופ הופ טרללה, מגישת הטלויזיה והעיתונאית אופירה אסייג חגגה בשבוע שעבר יום הולדת 49 במסעדת בני-הדייג בראשון לציון. מי שהגיעו להרים לה כוסית וללבוש סינר עם הכיתוב ׳מה ששלה שלה׳ הן החברות הקרובות פולה בליק, לאה שנירר, מיכל הקטנה, שונית חמד, האשה של הבדרן משלנו ישראל – סורלה קטורזה, אירית רחמים, מיקי בוגנים ועוד.

צילום: אור גפן

אז היכן ביליתם בסוכות?

הזמרת יובל דיין החליטה שהכי טוב, זה להגיע לסוכה של אמאל׳ה ואבאל׳ה באשדוד. אמממה אין כל כך סוכה, אז ממש רגע לפני החג היא הצליחה בזכות אנשי חב״ד וביניהם הרב לאופר מאשדוד, שידאגו לה ליופי של סוכה. וזה מה שהיה לה להגיד: ״היום בשעה 14:00 בצהרים התבאסתי על זה שאין לנו סוכה, וחשבתי לעצמי אוקיי… יש מקרים כאלה של סוכה בדקה 90 … למה לא לנסות?, 2-3 טלפונים, ״איזה קטע כל שנה אנחנו משתמשים בסוכה ודוקא השנה היא נשארה מקופלת, חיכתה לכם, ממש מזל משמיים!״ ושליח חב״ד יקר פה באשדוד הגיע ובנה לנו את הסוכה. כמה קישוטים יפים , אמא למעלה בבישולים, וזאת פעם ראשונה שאנחנו עושים חג בתוך סוכה משלנו״. (לא נגענו)

והיו גם כאלה, שהעדיפו לארוז את המזוודה ולנסוע הרחק הרחק מכאן, הישר אל מרקש במרוקו. אחד מהם הוא היוטיבר האשדודי המצליח גל זהבי, שהחליט שאין כמו טיול שורשים כדי להוציא ממנו את המרוקו…ואילו אצל עינב בובליל ובעלה אלי, החליטו לארח לעל האש, והרימו טלפון לקצביית הבוטיק באשדוד- N19 בבעלות איש העסקים בבי פרחן, שיארזו להם סטייקים, פרגיות, נקניקיות הישר במשלוחה עד הבית.

השחקן דוגמן משלנו עומר חזן העביר את חול המועד סוכות בלמידת טקסטים לקראת הצגה חדשה שתעלה בכיכובו.

ואחרונה חביבה, ספיר האשה של הזמר ליאור נרקיס, שבימים אלו פרודה מבעלה, ארזה את המזוודות והמריאה יחד עם ליאור וכל הילדים לנופש בדובאי, רגע אחרי שהתראיינה לכתבה ב׳מאקו׳ שם חשפה ״שזו לא היא שהזמינה את המשטרות לביתה, לאחר סכסוך עם ליאור בעלה, אלא ככל הנראה אחד השכנים״. אבל אותה נשימה היא מספרת כי בינה לבין ליאור יש אהבה ענקית ורצון ענק לשמור את המשפחה ולא לפרק.

הזמר מיכאל בן דוד, שניצח בעונה האחרונה של התוכנית ׳אקס פקטור לאירוזיון, לוהק לאחרונה לתפקיד משחק ראשון, שבה מככבת גם האשדודית המיליונרית אנה זק. במרכז הסדרה תעמוד דמותה של תלמידת התיכון הבינונית אנה זקינסקי, אותה תגלם זק שהופכת לכוכבת בינלאומית לאחר שאריאנה גרנדה משתפת סרטון טיקטוק שלה. כתוצאה מכך, אנה מקבלת הצעה שאי אפשר לסרב לה מחברת התקליטים העולמית "סוני": להפיק עבורה סינגל ראשון בתפוצה בינלאומית‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן