פסטיבל  תור הזהב באשדוד" מופע "סָאעַה מָבְּרוּקָה| ساعة مبروكة" – בהשתתפות אמנים ממרוקו וישראל בינהם פייסל (מרוקו), בנימין בוזגלו (ישראל)

. ב27.4 יוצג בפסטיבל  המופע "סָאעַה מָבְּרוּקָה| ساعة مبروكة" – הפקת מקור אנסמבל התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד ובהשתתפות אמנים ממרוקו וישראל בינהם פייסל (מרוקו), בנימין בוזגלו (ישראל) ,יוחאי כהן (ישראל), הודיה (מרוקו). 

צילום: משה נחומוביץ
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אשדוד שומרת על הרוח והתרבות הישראלית עם פסטיבל תור הזהב ה-12 (24-30.4, חוה"מ פסח), שמביא את הקולות , התרבויות והנוסטלגיה שיוצרים פסיפס המחבר בין כל קצוות הקשת בחברה הישראלית גם בימים קשים.   הפסטיבל, שמדי שנה מספק לאורחיו מסע מוזיקלי חובק עולם, מציג השנה מגוון רחב של הפקות מקור המשלבות אמנים מחו"ל לצד אמנים ישראלים מוכרים ואהובים.

ב27.4 יוצג בפסטיבל  המופע "סָאעַה מָבְּרוּקָה| ساعة مبروكة" – הפקת מקור אנסמבל התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד ובהשתתפות אמנים ממרוקו וישראל בינהם פייסל (מרוקו), בנימין בוזגלו (ישראל) ,יוחאי כהן (ישראל), הודיה (מרוקו). 

התיישבנו עם בנימין לשיחה:

1. איך נוצר החיבור עם האנדלוסית? 

החיבור עם התזמורת האנדלוסית נוצר ל פני כ20- שנה, הגעתי לישראל בנעוריי כעולה חדש מצרפת , תמיד חלמתי להופיע על במה כ"כ מכובדת עם תזמורת כזו. החיבור נוצר ועבד מדהים יחד, אני קרוב ל20- עונות מופיע עם התזמורת כסולן ראשי, מעל 400 הופעות יחד. חוויות מדהימות במופעים בכל רחבי המדינה היפה שלנו וגיחות לרחבי העולם. אפשר לומר ש התזמורת האנדלוסית ואני זה סיפור אהבה.

אילו שירים תבצע במופע סעה מברוכה ?

אנו עוברים במדינה ימים לא קלים, המטרה במופע שלנו בחול המועד היא קודם כל לשמח את הקהל שיגיע, להעניק לו רגעי נחת ולהעלות חיוך על פניו. יהיו שירים קצביים, ביצועים של שירי מסורת מבית אבא, דואטים עם הזמרים ממרוקו וגולת הכותרת יהיה ביצוע ל- "בבהילו יצאנו ממצרים" בניגון אנדלוסי מיוחד

.3 איך אתה מעביר את תקופה המלחמה? 

האמת שזו תקופה לא פשוטה עבורי, בתחילת המלחמה לא היה חשק וכוחות להתעסק במוזיקה כלל, בהמשך יצאנו לשמח מפונים וחיילים בבסיסי צה"ל השונים ובבתי המלון. עברנו הצוות שלי ואני חוויות מרגשות מאוד ומחזקות. מבחינתי לשמח אותם היה הבראה לנפש שלי ותחושת שליחות עצומה. לאחרונה חזרנו לשיגרה חלקית שבה אנו משלבים מופעים ושמחות וכל העת לא שוכחים תפילה להחזרת החטופים ו תפילה לשלום החיילים ולחזרתם הביתה בריאים בגופם ונפשם.

4. על אילו צלילים גדלת מבית אבא? 

אצלנו בבית היה הכל מהכל – הרבה מוזיקה אנדלוסית, מוזיקה מרוקאית ומוזיקה ישראלית על כל גווניה. לעיתים היו נהנים גם ממוזיקת פלמנקו.

 .5 ספר על הופעותיך בעולם? 

מאז שאני זוכר את עצמי אני שר, במהלך השנים הופעתי בעשרות פסטיבלי מוזיקה ברחבי העולם, אירועים לקהילות היהודיות ברחבי הגלובוס והרבה שמחות ואירועים פרטיים. בעיקר ברחבי צרפת ומרוקו. זכיתי לייצג את מדינת ישראל במופע למול מלך ספרד ועוד המון אישים חשובים ברחבי העולם. בכל פעם מחדש אני מתרגש מהזכות הגדולה. בהזדמנות זו רוצה לאחל לכל תושבי אשדוד חג פסח כשר ושמח, בשורות טובות ושהמדינה שלנו

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן