עו"ד דיני משפחה וחשיבותו לתהליך

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

להליך גירושין ישנם השלכות כלכליות משמעותית על שני הצדדים, מה שמחייב בפנייה לשירותיו של עו"ד דיני משפחה, בין היתר בעקבות היבטים משפטיים כמו חלוקת הרכוש, דמי המזונות וכיוצא בכך. למעשה, שמירה על הזכויות של שני הצדדים במסגרת הליך הגירושין מהווה תהליך מורכב שכן, על מנת לעבור אותו על הצד הטוב והמקצועי ביותר, חשוב לפנות לשירותיו של גורם מקצועי ומוסמך בתחום. על כן, חשוב לציין כי מדובר על החלטה חשובה במיוחד שכן, פנייה לשירותיו של עורך דין שלא מספיק מתמצא בתחום היא פעולה שעשוייה להוביל לשורה רחבה של הפסדים. אז למה חשוב לפנות לשירותיו של עו"ד מנוסה ומקצועי לדיני משפחה? על כך במאמר הבא.

הבנת המשמעויות הכלכליות בהליך

רבים הם האנשים שלא מצליחים להבין לעומק את ההשלכות הכלכליות הנרחבות במסגרת הליך גירושין. בעקבות סיבה זו, אותם אנשים אינם ערוכים לחשיבות העליונה בפנייה לשירותיו של עו"ד דיני משפחה  שיספק עבורם ייצוג משפטי הולם, ויגן על זכויותיהם. על כן, בעת מועד הפרידה, יש לבצע חלוקת רכוש ומטבע הדברים, מיותר לציין מדוע מדובר על שלב קריטי שמשפיע באופן ישיר על העתיד הכלכלי של שני הצדדים, במקביל לאורח ורמת חייהם בהווה. זאת בעוד כי בעת בה מדובר על גירושין ללא עורך דין, אחד מהצדדים עשוי למצוא את עצמו במעמד נחות בכל הסובב סביב זכויותיו הכספיות, בין אם בעקבות הסתרת נכסים, צבירת חובות של אחד הצדדים ועוד. תחום נוסף וחשוב לא פחות בפן הכלכלי יבוא לידי ביטוי בדמי המזונות של הילדים. זאת בעוד כי לא פעם, העדר ייצוג משפטי הולם הוביל למצבים בהם דמי המזונות גבוהים מדי, או לחילופין נמוכים מדי, מה שעלול לפגוע בכל אחד מהצדדים. 

ניסיון אל מול עורכי דין אחרים

עו"ד דיני משפחה מקצועי מחזיק באפשרות להתמודד בצורה יעילה וזריזה יותר עם עורך הדין שמייצג את הצד השני במסגרת מגוון תהליכים, ביניהם חילופי המידע המוקדמים, הסכמות ראשוניות, גילויי מסמכים וכיוצא בכך. במילים אחרות – ייצוג הולם ומקצועי יאפשר לשני הצדדים לקבל את מלוא הזכויות בצורה השוויונית ביותר, בצורה האפקטיבית והיעילה ביותר. 

מימוש זכויות במסגרת התהליך

בעת בה אנו מדברים על משא ומתן על התנאים השונים במסגרת הליך גירושין, לא פעם נוטים הצדדים השונים להפעיל לחץ זה כנגד זה במטרה להשיג תוצאות טובות יותר, בין אם מדובר על מניעת גישה לילדים, תלונות שווא וכיוצא בכך. על כן, לאור הסיבה הפשוטה שעורך דין מנוסה בתחום מתמחה בטיפול במקרים שכאלה, הרי שמדובר על הגורם האידיאלי שייעץ לכם כבר בתחילת התהליך מה יהיו הדברים הטובים ביותר עבורכם במהלך התהליך, וכן גם כיצד עליכם לנקוט בצעדים הנכונים במטרה להבטיח את מימוש הזכויות שלכם. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן