"תקציב עירייה הכי לא חברתי , שפוגע בכיס תושבי אשדוד, בשירותים קריטיים בזמן לחימה, ובאוכלוסיות נזקקות"

חבר המועצה יניב קקון במתקפה חריפה כל התקציב שהוגש הערב במועצת העיר:"קיצוץ בסבסוד קייטנות, קיצוץ בפעילות לילדים ונוער,קיצוץ במלגות לסטודנטים באבטחה ובסעיפים נוספים שיתגלגלו לעליית מחירים שתגיע לכל בית ובית באשדוד. קורא לחברי המועצה להצביע נגד"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חבר המועצה יניב קקון, יו"ר תנועת אשדודים במתקפה על התקציב שהוגש הערב במועצת העיראשדודלאישור: "מדובר בתקציב הכי פחות חברתי שהיה כאן. שפוגע ישירות בכיס של תושבי אשדוד, בשירותים קריטיים בזמן לחימה, ובאוכלוסיות שהכי צריכות מענה בימים אלו." זועם קקון

לדברעו:"זהו תקציב שפוגע ישירות בכיס של תושבי אשדוד. קיצוץ בסבסוד קייטנות שיעלה את מחירי הקייטנות, קיצוץ בפעילות אחרה"צ לילדים ונוער שיעלה את המחיר שישלמו ההורים, במלגות לסטודנטים ובסעיפים נוספים שיתגלגלו לעליית מחירים שתגיע לכל בית ובית.

תקציב שפוגע בשירותים הכי קריטיים בזמן לחימה, קיצוץ באבטחה במוסדות חינוך, בכיבוי אש ובהצטיידות לשעת חירום. סעיפים שצריכים לא רק לא לרדת, אלא לעלות בתקופה זו למען ביטחון כלל תושבי אשדוד ובוודאי הילדים והילדות שלנו."

עוד מוסיף קקון:"וגולת הכותרת, תקציב שפוגע באוכלוסיות שהכי צריכות מענה בימים אלו, חינוך מיוחד וצרכים מיוחדים, נוער בסיכוי, שכונות ותיקות, קליטת עולים ואזרחים ותיקים. יש דברים שפשוט לא מקצצים בהם. לא משנה מה.

אני קורא לכלל חברי וחברות המועצה, רגע לפני הצבעה, קואליציה ואופוזיציה, תסתכלו לתושבים בעיניים ותצביעו נגד התקציב ובעד התושבים."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן