ליגה ג' מרכז: במוצ"ש רגע האמת של הפועל אשדוד

הכל ערוך ומוכן למשחק העלייה של הפועל אשדוד לליגה ב'. אוהדי הכדורגל בעיר מוזמנים להיות שם כשההיסטוריה תתרחש. הפועל אשדוד- מכבי עולמי (מוצ"ש, 20:00, סינטטי)

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עונה ענקית עוברת על קבוצת הפועל אשדוד מליגה ג' מרכז. הקבוצה שמנוהלת על ידי שרלי אטיאס ומאומנת על ידי כוכב העבר רחמים צ'קול מגיעה אל רגע האמת שלה. והרגע הזה יקרה במוצ"ש הקרוב, כאשר הפועל תארח בסינטטי את מכבי עולמי ואם תשיג 3 נקודות, השמפניות ייפתחו באשדוד במוצאי שבת הקרובה.

בשבוע שעבר ניצחה הפועל בחוץ במסגרת משחק העונה של ליגה ג' מרכז, את מכבי רמלה בתוצאה 0:4, בזכות צמד שערים של החלוץ הלוהט ליאור סוויסה ושערים נוספים של ליאור סגל ודור אבינו (בפנדל). משמעות הניצחון הוא פתיחת פער של 4 נקודות על אותה רמלה, כשלסיום העונה נותרו שני מחזורים בלבד. וכאמור, כבר במחזור הקרוב הפועל יכולה לעשות היסטוריה.

אי אפשר שלא להעריך את הדרך השקטה והראויה שהמועדון הזה עושה. הרחק מהעין התקשורתית, בצניעות ובמקצועיות, הופך המועדון הצנוע לקבוצה ראויה שצריך לקחת בחשבון בעיר אשדוד. בטח לאור ההסתבכות הכלכלית של האחות הגדולה, אדומים אשדוד שאמנם מצליחה בליגה הלאומית, אך חרב הפירוק והורדת הנקודות מרחפת מעל צווארה. מנגד, בהפועל אשדוד מכוונים להיות הפועל האמיתית וכבר בשקט בשקט, היא מצרפת אליה גרעין אוהדים צעיר ואיכותי שאולי יכול לעזור לה להתקדם במעלה הליגות ולהגיע לבמות הגדולות של הכדורגל הישראלי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן