ליגה א' דרום: בשישי הבולגרים באים

חגיגה של כדורגל בסינטטי ביום שישי הקרוב (14:00). מוליכת הטבלה מכבי יפו מגיעה להתארח ולשחק מול מכבי עירוני אשדוד שנמצאת במומנטום חיובי, אחרי ניצחון דרמטי בתוצאה 2:1 מול הפועל אזור (צמד לאלירן שמש)

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי הקרוב אלפי צופים צפויים לפקוד את יציעי איצטדיון הסינטטי. הסיבה היא דו קרב ישיר בין שתי קבוצות האוהדים הגדולות בליגה וחוץ מהפועל ירושלים, גם הגדולות בארץ. מכבי יפו נמצאת במקום הראשון בטבלה, מספקת עונה נהדרת גם בליגה וגם בגביע וכעת היא גם המועמדת מספר 1 לעלות לליגה ללאומית. מבחינת האוהדים הצבעוניים שלה, למעלה מ-1000 אוהדים צפויים להגיע אל אשדוד וזה הולך להיות אחד המשחקים שידברו עליהם העונה בליגה א' דרום.

מנגד, תגיע עירוני אשדוד לאחר ניצחון גדול ביום שישי האחרון בחוץ, מול הפועל אזור. כמה גדול היה הניצחון הזה? מוקדם עדיין לדעת מכיוון שעירוני אשדוד נמצאת במרחק 8 נקודות ממקום ממנו מגיעים ישירות אל פלייאוף העלייה ללאומית. זה מרחק אמנם גדול מאוד ביחס לעובדה שלא נותרו עוד הרבה משחקים עד לתום העונה. אך צמד השערים של אלירן שמש מול אזור ביום שישי, כולל שער בדקה ה-96, פתחו לאוהדי הצהובים כחולים את התיאבון ובכוונתם להגיע בהמוניהם לעודד את הקבוצה ביום שישי הקרוב במשחק מול מכבי יפו. וזה אכן הולך להיות אחד המשחקים המסקרנים של העונה שמבטיח חגיגה ביציעים וגם דרמה על הדשא הסינטטי באשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן