מכבי אשדוד בדרך לליגה הארצית?

לא ברור מה בער להנהלה לפטר את רחימי ולמנות את נעמי קולודני. אין חדש תחת השמש, ההפסדים ממשיכים להיערם ופתאום ירידת ליגה נראית ממשית. סיקור עגום על מצבה של מכבי אשדוד מתחתית הליגה הלאומית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לכישלון שכזה אף אחד לא ציפה במכבי אשדוד בכדורסל. גם בסיוטים הכי שחורים של ההנהלה בראשות ארמונד אסולין ושלומי בן מיור, לא ציפו להתדרדרות כל כך מהירה והרסנית. כעת לא ברור לאן פני המועדון שנמצא על סף ירידה לליגה הארצית בכדורסל, שפל בו לא הייתה מצויה בו עשרות שנים. גם הקהל המועט שנותר למועדון מדיר את רגליו מהמגרשים ונמצא במצב של ייאוש. מי שזוכר את תחילת העונה יידע לספר כי לקבוצה היו תקוות וציפיות להיות קבוצת צמרת. בטח לאחר ההצטרפות של ג'ף רוזן, שהודיע כי יתמוך כספית במועדון. בפועל התמיכה שלו היא לא כפי שציפינו וכי על פי דיווחים, הוא אחראי לתשלום שכרם של שני הזרים של הקבוצה, ברואטה ואורטיז. אם מישהו ציפה ממנו לעזור בניהול המועדון ולעשות בו קצת סדר, אז הוא התבדה.

פמיניזם במקום נאמנות

אך קו פרשת המים העונה כנראה היה מינוי נעמי קולודני במקומו של המאמן עופר רחימי (כיום מאמן מכבי חיפה) לפני שלושה חודשים. רחימי כזכור היה זה שהביא את קולודני למועדון על תקן העוזרת. מין הראוי היה שברגע שרחימי פוטר, קולודני תלך יחד איתו. אך המאמנת חסרת הניסיון חשבה אחרת ובהנהלת עירוני התלהבו מהרעיון של אישה מאמנת, דבר שמצא חן בעיני התקשורת ושאר ארגונים פמיניסטיים. וכך נולד אולי מינוי המאמן הכי הזוי בתולדות הכדורסל הישראלי. 

בשבוע שעבר, במסגרת יום האישה הבין לאומי התראיינה קולודני לחדשות 12 בכתבה מפרגנת פורסמה, לאחר הניצחון המפתיע מול קרית אתא לאחר ההארכה. בכתבה צוירה התמונה שקולודני היא סיפור הצלחה במכבי אשדוד, אך למציאות ולאמת יש תכנית משלהן והקבוצה פשוט נמצאת בקריסה. ככל הנראה להנהלה היה חשוב לקדם את ערך השוויון המגדרי על פני התקדמות הקבוצה מבחינה מקצועית. וכנראה שבתקשורת אוהבים לקדם את ערך השוויון המגדרי ולהחביא מאחוריו את ערך הנאמנות, בו קולודני כשלה, כאשר לכאורה בגדה ברחימי.

כמה יורדות ?

במוצ"ש האחרון ׳אליצור׳ אשקלון הגיעה לאולם הקריה בעיר והצליחה לגבור בקלות על מכבי אשדוד בתוצאה 79:68, כאשר אשקלון נזקקה למחצית שנייה טובה בשביל לברוח. ההפסד הזה הוריד את אשדוד למאזן עגום של 6:17, שמסבך אותה כהוגן בתחתית.

כעת לאשדוד נותרו 5 משחקים עד לסיום העונה הסדירה ולפתיחת משחקי הפלייאוף התחתון. חשוב לזכור כי הנהלת האיגוד טרם הודיעה כמה קבוצות יורדות ליגה העונה. החלטת האיגוד ככל הנראה תשפיע ישירות על אשדוד. במצב של שתי יורדות, בהנחה והוד השרון כבר ירדה ליגה, מכבי אשדוד תיאבק מול מגדל העמק יזרעאל על ההישארות, שגם זה לא יהיה קל לאור השיפור של הקבוצה הצפונית במשחקים האחרונים. במצב של 3 יורדות, קשה לראות את אשדוד נשארת בליגה. כך או כך, על מכבי אשדוד להתכונן לסיבוב שלישי חזק ואינטנסיבי. לא בטוח שיהיו לה את הכוחות לצלוח אותו ולשרוד עונה נוספת בליגה הלאומית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן