הצלחה גדולה לפסטיפארק באשדוד

היומיים האחרונים בפסטיפארק היו המרכזיים בארבעת הימים וכללו הופעות של אומני הילדים, ומתחמי פעילות רבים לצד מתקני ומתחמי הפארק הקבועים אשר אפשרו לרבים ליהנות ולבלות במשך שעות

צילום: אבי זמיר מרזוק
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עיריית אשדוד השקיעה רבות במטרה לאפשר לכולם לבלות ללא גביית תשלום עבור מתקני הפעילות או ההופעות גם לא סכום סמלי. לאחר שנתיים של קורונה רבים בחרו לצאת ולבלות ברחבי הפארק ולהנות מ-200 דונם של פארק ירוק המארז בתוכו מקומות רבים יחודיים שקטים ופעילים, מקום לכולם. מנהלת אגף האירועים, איריס נפתלי, אמרה כי "בהשוואה לרשויות רבות אשדוד ממשיכה להוביל את תחום ההשקעה באירועים לתושב וכולנו שמחנו לראות וגם לשמוע את התושבים מבלים ונהנים ממגוון הפעילות הרחב שהיה וימשיך לפעול עד כניסת החג.

מתחם ההופעות ננעל היום עם ההופעות של יניב המגניב ועדי ביטי, ופארק אשדוד ים לבש היום גם (שלישי) חג ואלפים פקדו אותו מאז שעות הבוקר. הם נהנו ממתחם הופעות, מתחם היצירות ומתחם נוסף של מתנפחים. במתקני הפארק הפרושים לאורכו ולרוחבו ניתן היה לראות את הילדים משחקים יחד וגם עם הוריהם. בובות הענק שהתהלכו בתוך הפארק הוסיפו לאווירה הנהדרת בריקודים, משחק עם הילדים ויצרו תחושה חגיגית במיוחד. את מתחם ההופעות בשעה 12:00 היום פתח יניב המגניב, והצליח להקפיץ את הילדים ויאירו עלתה עדי ביטי .מזג האוויר הנוח אפשר לאלפים להנות מפארק שעבר שדרוג , מתקני משחק רבים, מספר מתחמי אטרקציות,מתחם סדנאות, ישיבה על המדשאות עם הבריזה הקרירה ועוד. מחר ישאר פתוח מתחם האטרקציות הגדול שכולל את השור הזועם, מתחם הנינג’ה ומתחם הטיפוס.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן