הערב זה קורה: זהבה בן מארחת את עידן רייכל במופע מרגש באשדוד

הערב זה קורה, המופע החגיגי של פסטיבל תור הזהב זהבה בן, הזמרת האהובה עם קול הזהב של הזמר הישראלי במופע חדש, עוצר נשימה ועוצמתי בליווי 20 נגני תזמורת נצרת ואורח מיוחד- עידן רייכל. את המופע יפתח הזמר לירן דנינו. המופע יערך בשעה 21:00 באמפי אשדוד. נותרו כרטיסים אחרונים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במופע מיטב הלהיטים מכל השנים: "טיפת מזל" , "אהבה אסורה", "זמר שלוש התשובות" , "חיים שלי", " אולי בעולם אחר" , "מלך אמיתי", "אני שטה", "אינתה עומרי", "אהבה כזו" "קטורנה מסאללה" , ועוד רבים וטובים.  

עוד היום בפסטיבל מופע "לילת אל בסיסה" מופע מוזיקלי עם זמירות תוניסאיות בליווי תזמורת בת 12 נגנים עם הזמר מוחסיין שריף (תוניס) מלווה ביובל טייב בשירים מהקלאסיקה המצרית. בשעה 20:30 במשכן אשדוד. ארקדש- חגיגת מוזיקה טורקית בשעה 19:30 במונארט מרכז תרבות, ו"שמס אל עשיא" ליז ממן במופע פיוט וקלאסיקות מבית סבא בשעה 19:30 בבית אריה קלנג.

אמש, היה היום השלישי של הפסטיבל עם המופעים "הצדעה לאצולת הזמר המרוקאי" עם פייסל בנדו ועבדסלאם ספיאני ממרוקו ואנסמבל התזמורת האנדלוסית המלכותית של ראבט (מרוקו) עם תזמורת אנדוסלאם הישראלית והפייטן משה לוק. מופע משיריו של מאיר אריאל בביצועו של דורי בן זאב ומופע "אלהא דמאיר ענני" עם הרב גוזל והפייטנים זיו ובן גבאי

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן