החשוד בדריסה טוען כי היה חברו הטוב של הנדרס וכי מדובר בתאונה

מעצרו של הצעיר שנעצר בחשד שדרס לכאורה בכוונה את חברו הוארך בשלושה ימים. לטענת הסניגורית של החשוד "מה שקרה מאותו רגע שהקורבן יצא מהרכב ועד שהמשיב הבין שהוא דרס את החבר הכי טוב שלו. זו סיטואציה שאני לא מאחלת לאף אחד"

צילום: איחוד הצלה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אירוע הדריסה ברובע ג'. בית משפט השלום באשקלון האריך בשלושה ימים את מעצרו של צעיר בן 20 מירושלים, יוסף  דוד מלכה. כזכור, ב-3.5.21 הוזעקו כוחות ההצלה לאחר שצעיר נדרס על ידי רכב והיה לכוד מתח הרכב. רק באמצעות הרמת הרכב עם כלים שונים, הצליחו לחץ את הצעיר אשר הובהל לבית החולים במצב אנוש. כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו לחקור את נסיבות המקרה. מהחקירה עלה כי יש חשד שמדובר לכאורה באירוע דריסה מכוון בשל קטטה.

המשטרה עצרה את מלכה שנהג ברכב. מלכה בן 20 מירושלים הכחיש בחקירתו את המיוחס לו, וטען כי הנדרס הוא חברו הטוב וכי הדריסה הייתה תאונה. אולם עדויות טענו כי בזמן האירוע עמדו שם שלושה אנשים, שניים מחוץ לרכב ואחד בתוכו. בין השניים החלה קטטה, ובשלב כלשהו, יוסף מלכה, שנהג ברכב דרס בכוח את אחד מהם. מלכה אף הכחיש שהיה אדם שלישי וטען כי חברו יצא מהמכונית והוא דרס אותו בטעות.

מלכה הובא לבית המשפט להארכת מעצרו בחשד לכאורה עבירות של ניסיון רצח, פציעה של כדין, חבלה חמורה ותקיפה וחבלה.המשטרה עתרה להאריך את מעצרו ב-15 ימים. נציג המשטרה בדיון רס"מ שמעון ברץ אמר כי "על פי חומר החקירה ישנם מספר מעורבים כאשר החלה קטטה בין הקורבן לאחר ואז החשוד שעל פניו קשור לאותה קטטה ולאותם מעורבים, פשוט דרס באופן אקטיבי ומתמשך את הקורבן, גרם לפציעתו. למיטב הבנתי הקורבן מצוי בטיפול רפואי ומצבו מוגדר אנוש בשלב זה".

מנגד, הסנגורית של מלכה, עו"ד מעיין (נופר) עמון אמרה כי כי מלכה היה חברו הטוב של הנדרס וציינה כי לא הייתה לו סיבה לדרוס את חברו. עו"ד עמון הציגה לבית המשפט תמונות של השניים יחד כשהם חוגגים יחד בום העצמאות. "מדובר בחברים טובים שיצאו מהעיר לאירוסין ולא מצאו את הכתובת ומה שקרה מאותו רגע שהקורבן יצא מהרכב ועד שהמשיב הבין שהוא דרס את החבר הכי טוב שלו זה סיטואציה שאני לא מאחלת לאף אחד", אמרה.

השופטת דורית בונדה האריכה את המעצר בשלושה ימים בלבד, עד סוף השבוע. לדבריה, מלכה "קושר עצמו לאירוע המיוחס לו, אך טוען בעדות מפורטת אשר נגבתה ממנו, כי האירוע התרחש בטעות וכי דריסת חברו הטוב, הקורבן, התרחשה שלא בכוונה לגרום למותו של אותו חבר. לטענת המשיב הוא כלל לא ניסה לתקוף או להביא למותו של החבר. השאלה אם דריסת הקורבן נעשתה בכוונת מכוון או שמא הדבר התרחש בטעות, היא שאלה אותה כעת על היחידה החוקרת לחקור ביתר שאת. בשלב הנוכחי קיים חשד ראשוני בסיסי בלבד, אשר אינו מצדיק העתרות לבקשה בהיקף אשר התבקש".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן