החרפה במצב תלמיד הישיבה שחלה בקורונה

יצחק אלחנן תלמיד ישיבה בן 17 מאשדוד, נמצא במצב קשה ומחובר למכונת אקמו לב בבית החולים ׳שניידר׳, ככל הנראה לאחר שלקה בתסמונת פוסט קורונה. בני משפחתו מבקשים להתפלל לרפואתו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נער בן 17 יצחק אלחנן מאשדוד, נמצא במצב קשה ככל הנראה לאחר שלקה בתסמונת פוסט קורונה. הוא הועבר מבית החולים ׳אסותא׳ אשדוד לבית החולים ׳שניידר׳ בפתח תקווה, שם הוא מחובר למכונת אקמו לב. ההדרדרות הפתאומית חלה במצבו תוך זמן קצר,לאחר שנדבק בקורונה. בבית חולים ׳שניידר׳ סבורים כי ככל הנראה הוא סובל מתסמונת פוסט קורונה בשריר הלב. מדובר בתסמונת רב מערכתית בשם PMIS  נדירה.

יצחק אלחנן תלמיד בישיבה בבני ברק. אתר ״ כיכר השבת״ העלה ראיון עם בני משפחתו שסיפרו כי בנם החל לחוש ברע  כשהיה בישיבה. "הוא הגיע הביתה מהישיבה ביום שלישי שעבר כשהתחיל להרגיש לא טוב, מלווים בכאבי בטן וחום גבוה. הזמנו לו בדיקת קורונה, והוא יצא שלילי". למרות זאת מצבו החמיר במוצאי השבת. "הצוואר שלו התנפח ולקחנו אותו למוקד 'טרם', שם הפנו אותו בדחיפות לבית החולים ׳אסותא׳. בבדיקת קורונה שהוא עשה שוב במקום הוא יצא 'חיובי גבולי' כמו שהרופאים קראו לזה". יצחק אושפז במחלקת טיפול נמרץ ילדים ב׳אסותא׳, אך בעקבות החמרה במצבו כאמור, הוחלט להעבירו ל׳שניידר.׳

בני המשפחה סיפרו כי ביום שני החמיר מצבו של בנם: ״יצחק אלחנן איבד את ההכרה "מצאו לו מים בריאות והגוף שלו נכנס לקריסת מערכות. כמעט כלום בגוף שלו לא תקין, אפילו הלב לא מאה אחוז. בגלל זה הוחלט שצריך לחבר אותו למכשיר אקמו".

אחיו של יצחק אלחנן עברו בדיקה ושוהה בבידוד בבית. הוריו שוהים לצד בנם ההמורדם ומונשם ומתפללים לנס. בני המשפחה מבקשים להתפלל לרפואתו של יצחק אלחנן בן שרה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן