גבי כנפו מתחיל את הקמפיין: "איזה מזל שיש לנו את ד"ר יחיאל לסרי, בשגרה ובחירום״

פתח את הקמפיין‫. עו״ד גבי כנפו.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ממ״ק ראש העיר גבי כנפו ומספר 2 ברשימתו של ד״ר יחיאל לסרי ״אשדוד בתנופה״ פתח השבוע מחדש את הקמפיין לקראת הבחירות שיתקיימו בסוף החודש‫: ״אחרי שנדחו פעמיים ואם לא תהיינה הפתעות, נלך לבחירות בעוד ארבעה שבועות בדיוק‫.

במהלך החודשים האחרונים בהם אנו במלחמה, זכינו לראות את התפקוד המופתי של אשדוד בכל התחומים, וזאת הודות למנהיגות אחראית ובלתי מתפשרת של ד"ר יחיאל לסרי, שכוללת גם לקיחת החלטות קשות אך כאלו השמות את ביטחון תושבי העיר בראש סדר העדיפויות." כך אומר ממ"ק ראש העיר אשדוד עו"ד גבי כנפו.

"אני הולך עם יחיאל לסרי כבר 25 שנים, אך בתקופה האחרונה הייתי גאה בו יותר מתמיד. איך הוא מנווט את הספינה במים סוערים בנחישות ומקצועיות, תוך שהוא משתמש בניסיון הרב שצבר לאורך השנים, גם במצבי חירום‫.

בכלל, החמ"ל העירוני אותו הוא מנהל הפך לדוגמה ומופת עבור רשויות מקומיות בארץ ובעולם וכולם באים ללמוד את תורת ההפעלה שלנו‫.

במהלך המלחמה הגיעו אלינו ראש הממשלה, שרים ובכירי מערכת הביטחון וכולם הרעיפו שבחים על התפקוד של העיר, תושביה וקברניטיה בימים אלו‫.

 ״המבוגר האחראי" היה איתנו מתחילת הקמפיין, אך כעת הוא מקבל משמעות כפולה ומראה עד כמה זה מדויק. ואיזה מזל שיש לנו את ד"ר יחיאל לסרי, בשגרה ובחירום״‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן