הסיפור של אגדת הקריקט ומייסדה‫, אבנר‫ (הרי‫) יונתן מאשדוד שהלך לעולמו

‫הרי ז״ל שימש  35 במשך שנים חבר התאחדות הקריקט. הוא תרם רבות להצלחת הענף, גידל דורות של שחקנים אשר הגיעו לשחק בנבחרת ישראל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשבוע שעבר נפטר אבנר (הרי) יונתן מוותיקי העיר. הרי עלה מהודו לישראל, ועבד ברכבת ישראל. הוא פרנס את משפחתו בכבוד עד ליציאתו לגמלאות.

‫הרי הקים את קבוצת אשדוד א קריקט קלאב ואת רוב שנותיו תרם והשקיע להצלחת הקבוצה. ביתו הפך למועדון ואחסנת הציוד. במשך שנים רבות שחקני הקבוצה היו בני בית עד לקבלת מבנה מהעירייה.

‫הרי שמש 35 שנים חבר התאחדות הקריקט. הוא תרם רבות להצלחת הענף, גידל דורות של שחקנים אשר הגיעו לשחק בנבחרת ישראל זאת הייתה הגאווה על תרומתו.

‫הרי ניהל 2 מכביות בעיר אשדוד דאג לארח את קבוצות הנבחרות מחו”ל, וכן דאג למשחקי ידידות מול קבוצות מאנגליה בעיר. כמו כן‫, ד‫אג לתקציבים, לציוד, לכול מחסור שהיה צורך לשחקנים.

‫אביטן פליקס יו"ר אשדוד מספר: ״הרי בשבילי היה אבא, אח, 47 שנים של הכרות ושיתוף פעולה בענף. ז‫את אבדה גדולה לענף הוא ועוד חברים טובים ייסדו את ענף הקריקט באשדוד.

‫בשבילי הוא היה הכול. הרי נשם קריקט בכול עורקיו, כולם אהבו אותו וכיבדו אותו מעולם לא כעס תמיד חייכן גישה עם נתינה ואהבה לכול הסובבים אותו.

‫שיחות רבות היה לי עם הרי תמיד התגאה במשפחתו סיפר לי על ילדיו, נכדיו, ונינים היה אין מאושר ממנו. כ‫ול יום שישי וכל חג היה מרים טלפון לאחל חג שמח ושבת שלום. כזה היה הרי אדם ענק שיחסר לי עד יומי האחרון.״אני כבר מתגעגע יהי זכרו ברוך ונשמתו בגן עדן אמן״, הספיד פליקס.

הרי השאיר אישה 4 ילדים: אילן, סוזי, בני, נוריאל נכדים, נינים ובני נינים‫.

‫פליקס הוסיף כי הוחלט שהקבוצה שהקים תקרא "מכבי אבנר הרי יונתן אשדוד”, כן גם מועדון הקבוצה ייקרא על שמו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן