ד״ר אריה אזולאי תומך בתנועת ”אשדודים" למועצת העיר

ד״ר אריה אזולאי תומך ביניב קקון ומאיר אברז׳יל.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

״במרוצת השנים האחרונות, במסגרת העשייה החברתית, החינוכית והפוליטית של כולנו נפגשתי עם תנועת אשדודים ומוביליה. ברצוני להביע פומבית את תמיכתי בתנועת אשדודים ולבקש להצביע בקלפי לאשדודים למועצת העיר אשדוד, בבחירות המקומיות הקרובות״, כך מודיע ד״ר אריה אזולאי ראש העיר לשעבר. בהודעתו מציין: ״אשדודים הינה תנועה שצמחה מהשטח, מגוונת וממוקדת בשירות לתושבים ולתושבות. היא היחידה שבחרה את  נציגיה באופן דמוקרטי, תוך דיונים מעמיקים על חזון העיר אשדוד ועל כיווני התפתחותה תוך העמדת התושבים במרכז.

נבחרי אשדודים במועצת העיריה היוצאת, יניב קקון ומאיר אבר’זל, הוכיחו את יכולתם ויעילותם, הן בביצוע המשימות שהם לקחו על עצמם, בתחומי הנוער, אגף הצעירים והסטודנטים (כיוונים) ובפיתוחם וחיזוקם של הרובעים הוותיקים, והן בתרומתם לדיוני הנהלת העיר והמועצה, ושמשו קול חזק ובטוח לצרכי התושבים ולהמשך התפתחותה של אשדוד כעיר רב גונית וליברלית

אני רואה מובילי ופעילי אשדודים את דור ההמשך לפעילות ציבורית ופוליטית, רעננה ובלתי תלויה באינטרסים של מאן דהוא. אשדוד צריכה מנהיגות שכזו, המקשיבה לצרכי הציבור והנלחמת על צביונה האיכותי והחברתי, של אשדוד כעיר גדולה, ישראלית וים תיכונית. 

מובילי ומובילות תנועת אשדודים, הינם מנהיגים ומנהיגות חדורי אמונה. אנשי עשיה ודוגמא אישית. שמביאים  ועוד יביאו לאשדוד  הישגים רבים בכל תחומי החיים.

אני פונה אישית לכל תושבי אשדוד, ותיקים וצעירים. להשתתף בבחירות המוניציפליות ולשים בקלפי, האותיות "רק" למועצת העיר. רק אשדודים מייצגים את כל תושבי אשדוד״, סיכם ד״ר אזולאי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן