אדומים אשדוד: רוני נגד רוני, 'טייק' 2

ביום שישי חזר בו מהתפטרותו המאמן רוני אוואט ("לא היה לי שבוע קל") ועמד על הקווים במשחק החשוב מול בני יהודה, שהסתיים בתוצאת 0:0 והשאיר את האדומים ללא הפסד לאחר 8 מחזורים. בשישי: הפועל כפ"ס ממתינה ('לויטה', 16:00)

צילום: רז זהבי, מדיה אדומים
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עוד שבוע לא רגוע באדומים אשדוד ובסאגה הלא נגמרת בין רוני אוואט להנהלה. המאמן שהתפטר באופן חד צדדי בשבוע שעבר חזר בו, התנצל (?!) ו"זכה" לעמוד על הקווים ב-0:0 המשמים מול בני יהודה ביום שישי האחרון. אתם הבנתם את זה? אוואט לא קיבל כסף והתנצל על שעזב. מבולבלים? גם אנחנו ובטח שגם אוהדי האדומים.

לקראת סוף השבוע שעבר הכתובת הייתה על הקיר, ורוני אוואט הוריד את הלהבות בראיון שהעניק למגזין 'מדינת הכדורגל' של ערוץ הספורט ובו נשמע כבר מפויס יותר ושפת הגוף אמרה- 'אני רוצה לחזור'. המסר של אוואט עבר להנהלה שהחליטה לסלוח (?!) לו על שהתלונן על הלנת שכר, בפארסה שתוקעת עוד מסמר בארון הקבורה של מעמד המאמן בכדורגל הישראלי. מזל של אוואט שיש לו משרה בעיריית אשדוד, כי אם היה צריך להסתמך על בעלים של קבוצות כדורגל, היה מתקשה מאוד לפרנס את עצמו ואת משפחתו.

על הדשא לא קרה הרבה ביום שישי האחרון, כאשר האימפריה השוקעת של בני יהודה, עם המאמן יוסי אבוקסיס ועם הכוכב אלירן עטר, הגיעה לאצטדיון היא', למפגש מול האדומים אשדוד, במסגרת המחזור השמיני של הליגה הלאומית. מלבד כמה ניסיונות של הקפטן האדום והאהוב לישי ביטון ממצבים נייחים, לא נרשמו מצבים מיוחדים והמשחק שהבטיח רבות, קיים הרבה פחות, הסתיים ב-0:0 משמים. פעם שנייה ברציפות שהאדומים מסיימים בתיקו מאופס וכעת הקבוצה נמצאת במקום השלישי בטבלה, כשהיא עדיין ללא הפסד מתוך 8 משחקים, למרות כל הבלאגן סביב הקבוצה. אבל זה כנראה הסיפור של הקבוצה באדום מאז היווסדה. היא מקבלת בנזין ומתודלקת מדברים שליליים והופכת לסוג של גאוות יחידה.

אוואט: "הרבה רגש, הרבה מהפכים"

אוואט היה מרואיין מבוקש השבוע וניכר לראות עליו שהוא נהנה מאור הזרקורים. לאולפן 'ערוץ הקיבוץ' אמר בתום המשחק מול בני יהודה על סיבוב הפרסה שעשה: "לא היה לי שבוע קל מבחינת מאמן כדורגל. הרבה רגש, הרבה מהפכים. אבל אני שמח שהדברים הסתדרו. מי שהיה פה ראה כמה השחקנים מחויבים. קיבלו אותי כולם בזרועות פתוחות. זה הזמן להגיד תודה לרוני חג'ג, ליאיר אזולאי, לעידן שריקי ולכל הצוות והשחקנים. אמרתי שהיו התחייבויות. רוצה לשים את הדברים האלה מאחורי. יש דברים בחיים שעושים אותם וזה לא הדבר הכי נכון. קרה מה שקרה, לא ישנתי הלילה. הייתה לי שיחה עם הבעלים רוני ואני שמח שיישרנו את ההדורים. יש לי קבוצה שאני נהנה ממנה כל רגע. המועדון הוא מועדון טוב ומשפחתי. היה לי פה כיף להגיע כל יום לאימון. זה כבר היסטוריה".

"המטרות שלנו כרגע הן לאגור כמה שיותר נקודות. אנחנו קבוצה צעירה ויגיעו מצבים שנצטרך להתמודד עם משברים. לא בטוח שנדע איך הם מתמודדים. כרגע הקבוצה משחקת כדורגל טוב. היום הייתה לנו חוסר אמונה שאנחנו יכולים לנצח. זה קבוצה שלפני שלוש שנים הייתה בליגה ב'. יש פה חבורה של גברים. אני מאושר שאני נמצא איתם".

הפיראט האדום

לא ברור מה קרה השבוע שגרם לאוואט לשנות פאזה ולהתכחש לדברים שאמר בשבוע שעבר ועוד להתנצל. מה שבטוח, זאת לא הפעם הראשונה שמתקבלות תלונות על הלנת שכר אצל קבוצת האדומים אשדוד. המאמן הוותיק פיני עייש, שאימן את האדומים בתחילת דרכו של המועדון, טען בעבר שלא שילמו לו מספר משכורות וכן שתי מענקי עלייה. החלוצים שלומי ארבייטמן ואוהד קדוסי, והבלם שגיא עיני התלוננו אף הם על התנהלות דומה ותבעו את הקבוצה. כולנו יודעים שגלגלי הצדק של בית המשפט עובדים לאט (אם בכלל), בייחוד אלה של בתי הדין לעבודה. אל כל אלה הצטרף השבוע החלוץ יוסי אסייג, ששיחק באדומים בעונה שעברה ועזר לה לעלות ללאומית, ושהגיש תביעה בסך 145 אלף שקלים כנגד המועדון האדום, בגין משכורות שלא שולמו לו לכאורה (כפי שפרסם השבוע העיתונאי המוערך רון עמיקם).

העונה בליגה הלאומית חשבנו שהמצב יהיה שונה מכיוון שמדובר בליגה מקצוענית, כאשר הגוף לבקרה תקציבית מפקח עליה. אולם, סיפורו של רוני אוואט מוכיח לנו בפעם המי יודע כמה לגבי ההתנהלות הכלכלית של המועדון האדום, שאמנם מצליח על כר הדשא, אך בכל מה שקשור ליושרה ולתשלום משכורות, מתנהל כמו שוק. רצינו להחמיא לקבוצה על פתיחת העונה המופלאה שלה מבחינה מקצועית, אך פרשת אוואט הוציאה את כל השלדים מהארון וגרמה מבוכה למועדון בפרט ולכדורגל האשדודי בכלל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן