נסרין קדרי הנשואה לברק מאשדוד: "לילד תהיה סבתא ערביה וסבתא יהודיה – וזה בסדר גמור"

מי המעצבת האשדודית שעיצבה לרותם סלע? מי נסעה לטיול במקסיקו הרחוקה? היוטיובר מיכאל ספיר יככב בהצגה בחנוכה ואנה זק פתחה את הלב ומה חושבת נסרין על הילד שייוולד לה מברק רום מאשדוד . כל מה שחם באשדוד

צילום: אור גפן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ֿֿֿנסרין קדרי הנשואה כזכור, לאשדודי ברק רום, חגגה לאחרונה עשור לקריירה המצליחה שלה, וסיפרה בריאיון נרחב ב׳ידיעות אחרונות״, בסוף השבוע, על ההחלטה שלה להתגייר ואיך תגדל את הבן שלה: ״הילד שלי יגדל כיהודי, אני אלמד אותו דרך תורה ומוסרת והוא גם ילך לצבא. מצד שניי, הוא ישמע את הסיפור שלי ויהיה גאה בשורשים של אמא שלו. הוא ידע שיש לו סבתא ערביה וסבתא יהודיה וזה בסדר גמור״.

יצאנו לחופשה, מיד נשוב

בפינה השבועית שאתם כל כך אוהבים, הנה לכם בני הזוג חן אילוז ובעלה המפיק בני פרץ, שארזו את המזוודות והמריאו לאיסטנבול, תורכיה. כמה ימים והם כבר כאן, לעשות את ראש השנה עם בני המשפחה.

גם טל בן חיים, מיס פרוגרס במיל׳, ארזה את הבעל והמריאה לכמה ימים של בטן גב בחופים הקסומים של מיקונוס ביוון.

ואם התגעגעתם ללינוי ראובן, פעם מזמן המתמודדת האשדודית בתחרות מלכת היופי של ישראל, אז רק שתדעו שהיא חיה את החלום, אי שם במקסיקו הרחוקה. והשבוע היא שלחה לנו ולכם נשיקות חמות  עם נשיקה מדולפין…הנה תראו.

כל כך גאים היינו השבוע, שרותם סלע, המנחה של ״הכוכב הבא לאירווזיון״, לבשה ביום שלישי האחרון, בתוכנית הגמר חליפת חצאית וחולצה מבית היוצר, של המעצבת האשדודית המוכשרת ענבל דרור. אגב, בכל תוכניות הגמר, מקפידה ענבל לעצב לרותם את האאוטפיט, ורותם מצידה תמיד מפרגנת.

רגע לפני שהוא החליף עשור, כוכב הרשת האשדודי, מיכאל ספיר העלה לרשתות כמה תובנות: ״איזה הזוי לשנות קידומת פתאום 30, לא מבין איך זה קרה כל כך מהר, אתמל הייתי בן 20 (חחחח). בגיל 29 כתבתי לעצמי ממש לפני שנה ביומן: ״אני מאחל לך ששנה הבאה תהיה מאושר יותר  מה שאתה עכשיו. אני אף פעם לא מאמין לעצמי כשאני כותב את זה, אני תמיד שואל את עצמי ״מה יכול להיות כבר יותר טוב מזה״ אבל החיים כמו תמיד, יודעים איך להפתיע…״.

אפרופ, מיכאל ספיר, תאחלו לו מברוק, כי בחנוכה הקרוב, הוא יככב יחד עם רעייתו שירן במופע שנקרא ׳הצגה של משפחה׳ יחד עם כוכבי הילדים מני ממטרה ופרלה.

קולולולו אצל משפחת בלילטי, כשליבר האחות הקטנה חגגה השבוע את מסיבת הרווקות שלה, שהחלה בהפרשת חלה והסתיימה בלילה במלון היוקרה ״דה נורמן״ בתל אביב יחד עם האחות הילה ואמאל׳ה ברטה המעצבת.

בריאון מרגש שנתנה בסוף השבוע למוסף ׳7 לילות׳ ב״ידיעות אחרונות״ סיפרה הכוכבת האשדודית אנה זק, על הפחד לחטוף שוב שיתוק בפנים, התגובות המעליבות על הרזון שלה, על איך זרקו עליה לא מזמן שרשרת שפגעה בה מתחת לעין. ״זה היה מסוכן. סנטימטר אחד למעלה והייתה הולכת לי העין״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן