לראשונה באשדוד: כנס ראשון מסוגו של קהילת ההייטק והיזמות באשדוד

תמהיל הנוכחים בכנס כלל מגוון של אוכלוסיות העיר בשונה מן המרכז, ונכחו בו עשרות צעירים מאשדוד והסביבה ועסק בכלי אבטחת מידע במהלך תהליכי פיתוח

צעירים בכנס ההיטק הראשון באשדוד. צילום: מייק חובל. באדיבות"קהילת ההיי טק באשדוד"
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לראשונה באשדוד, אמש נערך כנס מקצועי עם מעל 100 איש! וכמובן גם פיצות ובירות במרכז כיוונים של קהילת ההייטק והיזמות באשדוד, הכנס עסק במתודולוגיות שונות בתחום אבטחת מידע ותחום ה Devops, תוך מתן דגש לסקירת הכלים הקיימים בשוק למפתחים.

אלכס פלג ודימה רבליס, שני בכירי הייטק מנוסים מאשדוד הובילו את הכנס המקצועי ושיתפו מניסיונם שצברו בשנים האחרונות. הכנס, שפורסם אך ורק ברשתות החברתיות משך אליו עשרות צעירי וצעירות אשדוד והסביבה, ניתן היה לשים לב לגיוון האוכלוסייה המתעניין בתחום ההולך וצובר תאוצה.

אשדוד ויישובי הסביבה מונים בקירוב כ-10,000 יזמים ועובדי הייטק, אשר מבזבזים שעות על הכבישים ותקועים בפקקים, נוסף לכך בשנים האחרונות ניתן לשים לב ליזמים אשר הקימו חברות סטארטאפ בתחומי טכנולוגיה שונים וגייסו מאות מיליוני דולרים, זאת לצד ההון האנושי האיכותי הצמא לידע וניסיון, הכולל את תלמידי התיכונים באשדוד, יחד עם הצעירים שסיימו את השירות הצבאי, הכינו את הקרקע לקבוצה של הייטקיסטים ויזמים מנוסים מאשדוד והסביבה להקים את קהילת ההייטק והיזמות באשדוד.

קהילת ההייטק והיזמות באשדוד, אשר מונה כ-1,000 חברים בקבוצה סגורה בפייסבוק, שמה לה למטרה לבנות קהילה חזקה ואיכותית המכילה את מגוון האוכלוסיות באשדוד.הקהילה חושפת לצעירי אשדוד את עולם הייטק ויזמות, מייעצת ומסייעת במנטורינג, מסייעת לאתר עבודה לחסרי ניסיון, יוזמת ומארגנת אירועים וכנסים מקצועיים, ומסייעת לצמיחת עסקים וחברות בעיר. בתקופה הקרובה, יצאו מספר עדכונים ומועדים להמשך פעילות הקהילה באשדוד, יוזמי הקהילה ציינו כי יקבלו בברכה כל מי שחפץ לסייע ולתרום בבנייה תשתית להייטק ויזמות באשדוד.

מיקי חובל: ״כחלק מחזון עיר הייטק של הקהילה שיתפרסם בקרוב, אנחנו מקיימים אירועי הייטק מקצועיים ומנגישים חברות הייטק וסטארטאפים הפועלים בגזרה הבינלאומית ומקומית מול אנשי ויזמי ההייטק באשדוד והסביבה. אירוע מקצועי ראשון מיני רבים שבקרוב יתפרסמו"

דיאנה נמולקין :" כאשת הייטק 20 שנה שעובדת באזור המרכז, אני משלמת מחיר משפחתי יקר מאוד כל יום על קו אשדוד – ת"א. אני גאה מאוד בקהילה שהקמנו יחד עם החברים "הייטק באשדוד והסביבה" . אני כאן כדי לעשות את כל מה שאפשר על מנת להביא אלינו חברות הייטק מדהימות! וה MEETUP שקיימנו אמש, הוא רק סנונית מהדברים הגדולים הבאים שאנחנו נעשה כאן! אני קוראת לעוד נשים וכמובן גם אנשים, להצטרף לקהילת ההייטק שלנו ולמנף את ההייטק בעיר!"

הMEETUP הבא יפורסם ממש בימים הקרובים, תמשיכו לעקוב אחרינו בדף פייסבוק "הייטק אשדוד" ולהתחבר לקבוצה שלנו "הייטק באשדוד והסביבה".

 

יניב קקון, המשנה לראש העיר אשדוד ומחזיק תיק הצעירים: "המיטאפ מצטרף ל'Hub' ליזמות, לפורומים לפיתוח קהילות, למאיץ הטכנולוגי ולאקו סיסטם של למידה וחדשנות שמתפתח בימים אלה במרכז כיוונים – אשדוד. יחד עם צעירי אשדוד, נבנה כאן מקום פורץ דרך – חברתית, אומנותית, עסקית וטכנולוגית.

אנחנו גאים בשותפות החשובה עם קהילת הייטק אשדוד, זהו צעד נוסף בדרך להגשמת החלום. מוזמנות/ים ליצור קשר ולהצטרף לקהילת היזמים והיזמיות של אשדוד".

 

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן