הטרמפ שעלול לסבך את אלון חסן

במהלך דיון במשפט נגד עו״ד רונאל פישר בו אלון חסן משמש עד תביעה, חשף השופט משה סובל כי חסן נתן טרמפ לעוזרת המשפטית של השופט. ההגנה מתכוונת להגיש תלונה נגד חסן: “חשד לעבירה פלילית". סנגורו של חסן הגיב בתקשורת: ״מדובר בסערה בכוס מים״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ימים לא קלים עוברים על מי שהיה האיש החזק בנמל אשדוד, אלון חסן. בתחילת החודש קיבל בית המשפט העליון את ערעור הפרקליטות והרשיע את חסן בעבירות מרמה והפרת אמונים. בימים אלו מתקיימים הטיעונים לעונש בבית המשפט המחוזי בבאר שבע כשגזר הדין צפוי להיות ב- 31.12.19. וכאילו לא די לו בצרות אלו, אז השבוע נחשף בדיון במשפט נגד עו״ד רונאל פישר, בו אלון חסן משמש עד מרכזי מטעם התביעה כי העוזרת המשפטית של השופט משה סובל שמנהל את התיק במשפט פישר’ נצפתה מספר פעמים נוסעת ברכבו של חסן.

השופט סובל יידע בכך את הצדדים. לדברי השופט סובל, הוא ערך בירור עם אותה עוזרת בלשכתו. "היא אישרה לי כי נסעה פעמיים ברכבו של חסן״ טען השופט סובל וכתב בפרוטוקול כי לדברי העוזרת שלו היא יזמה וביקשה מחסן טרמפ מבית המשפט. ״וכי במהלך הנסיעות הוא שוחח בטלפון והיא לא החליפה עמו דברים״.

עוד כתב השופט כי ״במהלך עבודתה בלשכתי, לא הכינה לי העוזרת המשפטית המדוברת חוות דעת או טיוטת החלטה בקשר לחסן״ אם כי הדגיש כי ״אני רואה את ההתנהלות הנזכרת לעיל בחומרה״.

177062906498392 l
עו״ד פישר מואשם כי לקח לכאורה שוחד מאנשים אותם ייצג בתמורה למידע מתוך חקירות מתנהלות ולסגירת תיקים פליליים. כזכור, קצין המשטרה לשעבר ערן מלכה, שהיה "ספק" המידע של פישר, הודה והורשע בהדלפת פרטים רגישים מחקירות לפישר תמורת מאות אלפי שקלים, הפך לעד מדינה בפרשה ונשלח לשבע שנות מאסר.

חסן הוא עד התביעה במשפט מטעם התביעה. פישר היה עו״ד של חסן שפנה למח״ש בטענה כי פישר מנסה לכאורה לסחוט אותו בתמורה לסגירת חקירות פליליות שהתנהלו נגדו. חסן בתיאום עם מח״ש תיעד פגישות עם פישר ואף תיעד מפגש בבית קפה בו הוא מעביר כביכול מזוודה עם כסף לפישר אשר נעצר לאחר אותו מקרה.

עורך דינו של פישר עמית בר הגיב בעקבות הפגישה בלשכת השופט סובל ואמר “אנחנו חושבים שיש חשד לביצוע עבירה פלילית על ידי אלון חסן מהדברים ששמענו בלשכה". הוא הוסיף כי תלונה תוגש תלונה בנושא.

75464325615315
מנגד, הגיב עו״ד אשר אוחיון המייצג את חסן בתקשורת ואמר כי ״מדובר בסערה בכוס מים. חסן לא ביצע שום מעשה פסול ובטח שלא פלילי. כשלא נשאר כבר מה להמציא נגדו, מנסה מי שמואשם בעבירות חמורות שביצע נגדו לקחת מחווה אנושית של היענות להסעה ולטעון לגביה שהיא מעשה פסול, כאמור, אין מאחורי הדברים לא כלום״.

חסו הגיב לחדשות ערוץ 13 ואמר: "אין גבול לחוצפה ולעזות המצח של מי שפשע בי והרס את חיי ומנסה בהמצאות מצוצות מן האצבע להכפיש את שמי פעם אחר פעם. גם הניסיונות הללו לא ירפו את ידי להמשיך להגיע לדיונים ולסייע לבית המשפט לעשות צדק".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן