"הבית יהיה ריק בלעדייך, נוחי על משכבך בשלום"

עיר שלמה התאבלה על מותה של מאי נונה רק בת ה-11, שחלמה ותכננה את בת המצווה שלה בעוד מספר חודשים. מאי, ילדה בריאה התמוטטה לפתע והייתה מורדמת ומונשמת עד שנפטרה. "לא הספקת לממש את חלומותייך ועוד לא מלאו לך 12 אביבים, חלמת על בת מצווה. הבית יהיה ריק בלעדייך. ה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מאי נונה בת 11 בסך הכל הייתה ילדה בריאה ובעלת שמחת חיים נפטרה בפתאומיות. באביב הקרוב היא עמדה לחגוג בת מצווה. תחת זאת היא הובאה למנוחות עולמית בבית העלמין באשדוד כשעיר שלמה מתאבלת על מותה בטרם עת.

זה קרה לפני כשבועיים. מאי חשה ברע ולפתע התמוטטה. היא הובאה מורדמת ומונשמת לבית חולים 'אסותא’, שם נאבקו הרופאים על חייה. רבים מתושבי העיר והסביבה קראו פרקי תהילים להחלמתה והתפללו לנס. ברשתות החברתיות נקראו אנשים לערוך הפרשות חלה למענה. ביום רביעי היא נפטרה. במקום לבחור שמלת לבת מצווה היא נקברה בתכריכים.
מאי ז"ל, בתם הבכורה של שולי ויניב, למדה בכיתה ו' בבית הספר "שירת הים". כל מכריה וחבריה מספרים כי הייתה ילדה אהובה ומלאת שמחת חיים, ספורטאית ורקדנית, תלמידה מחוננת, שנבחרה ליו"ר מועצת התלמידים ימים ספורים לפני שקרסה לפתע בחדרה. מאי שעמדה לחגוג בת מצווה באביב הקרוב, ציפתה לאירוע והמשפחה אף התארגנה לקניית כרטיסים לחו"ל. הידיעה על מותה הכתה רבים בהלם. בית הספר בו למדה פתח שעריו בשעות אחר הצהריים ביום מותה ואיפשר לחבריה לספסל הלימודים להגיע ולהתאבל. מראה עצוב ולא שיגרתי של ילדים בני 11-12 קוברים ומתאבלים על חברה לספסל הלימודים.

״היית פרח שקיבלנו במתנה לזמן קצר מאוד״

מאות ליוו אותה בדרכה האחרונה בהלוויה קורעת לב. קולות הבכי והשבר עלו השמיימה. רבים ספדו לה. "מאי, הייתה לי זכות גדולה להיות אימא שלך. הסבת לי הרבה נחת, הרבה גאווה. היית ילדה עצמאית מאז שהיית קטנה. אני אוהבת אותך" ספדה לה אימה, שולי.

864735624562
סבתא שלה הוסיפה ואמרה: "מאי הנכדה הבכורה והאהובה שלנו. העולם עצר מלכת מאותו יום שני ארור שסבא קיבל את קריאת הטלפון מאימא שאת מפרכסת. הוא הגיע אחרי 3 דקות שנראו כנצח. הוא מצא אותך במראה שלא עוזב אותו, והוא בוכה ודואב. הוא ביקש מאנשי מד"א שלא יוותרו עלייך. כל עם ישראל התפללו עלייך, לא השארת עין אחת יבשה. חלמת על בת מצווה מפוארת – לא הספקת לממש את חלומותייך ועוד לא מלאו לך 12 אביבים. היית מנהיגה אהובה. הבית יהיה ריק בלעדייך. כולם בוכים ומסרבים לקבל את רוע הגזירה. מאות אנשים באו לחלוק לך כבוד אחרון. היית ילדה מחוננת, מוכשרת, פרח יפה, פרח שקיבלנו במתנה לזמן קצר מאוד. נוחי על משכבך בשלום, אוהבים אותך מאי".

גם המחנכת של מאי ספדה לתלמידתה: "מאיוש שלי. קשה לי לדבר אליך כשאת דוממת. תמיד היה לך מה להגיד, תמיד הבעת את עצמך בצורה רהוטה ובביטחון. בקרוב תסתיים מחצית א' בבית הספר, ואני רוצה שתהיי רגועה. במשך עשרה ימים העברתי להורים שלך את כל המידע…איזו תלמידה את, איזו חברה מדהימה, כמה אכפתית היית. כל הציונים שלך במחצית א' מצוינים ואת מחצית ב' לצערי תסיימי בשמיים. נוחי על משכבך תלמידתי היקרה, אני מבטיחה שנזכור אותך, כי תלמידה כמוך לא ניתן לשכוח. אני אוהבת אותך".

רבים הגיעו לנחם במהלך ימי השבעה, והלב לא מתנחם. איך אפשר להיפרד מילדה כל כך צעירה שכל עתידה לפניה ובין הבאים לשבעה גם מנכ"ל המשרד לפיתוח הנגב והגליל, אריק משעל ובישרו למשפחת נונה כי המשרד החליט להנציח את מאי ויוסיף לפרויקט הדגל שלו המתקרא 'נגב CODE' את השם מאי והוא יקרא 'מאי נגב CODE'.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן