קרע פוליטי בסניף הליכוד באשדוד או חופש דעות?

דבריו של ממלא מקום ראש העיר אשדוד, עו"ד גבי כנפו לפיהם הוא סבור שראש הממשלה, בנימין נתניהו לא יוכל לכהן תחת כתב אישום וכי הוא תומך ביריבו , גדעון סער מעוררים סערה בקרב בכירי הליכוד באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

איריס נפתלי מראשי הליכוד בעיר אשדוד זועמת על דבריו של כנפו שאמר כי נתניהו לא יוכל לכהן כראש ממשלה בשל כתב האישום נגדו: "כולנו צריכים להמתין עוד כמה ימים ולבדוק מתי יהיה פריימירס. לא צריך לשחוט אף אחד ולא לבטל אף אחד. נתניהו הוא עתיר זכויות למען ישראל וצריך לתת לו את זכות החפות כמו כל אזרח בישראל"

ש. גם כנפו אומר שהוא עתיר זכויות וכולי, הוא רק מסביר שהוא לא יכול גם לנהל מדינה וגם להתמודד עם כתב אישום כזה חמור..

"הוא יכול לנהל מדינה תחת כתב אישום יש לו ניסיון גדול והוא יוכל לטפל בענייניו המשפטיים והכל בסדר"

ש. נראה שיש זעם על דברי כנפו?

"זו עמדתו האישית בלבד וזו זכותו. יש גם דעות אחרות"

ש. ומה חושב ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי?

"הוא תומך בנתניהו כרגע, כל עוד נתניהו רוצה להתמודד. ברגע שהוא לא ירצה אנחנו נשמוב מה עושים. אתה צריך להבין שבליכוד יש מסורת בניגוד למפלגות אחרות, שלא נוטשים מנהיג לא חותרים ולא פוגעים".

ש. את לא בעד בכלל בגדעון סער?

"כרגע לא. ולא יודעת אם אתמוך בו פעם. הוא הצליח להכניס אותי ותמכתי בו לא מעט שנים. אמרתי לו בעבר לא לעשות דברים מסוג זה. עכשיו השמאל ילטף אותו וכשהוא ירצה להתמודד הם יראו לו שיש מישהו טוב יותר ממנו. כל מה שהשמאל רוצה זה להרוס את הליכוד ולהפיל את השלטון ואת ביבי. יש בהם חמדנות. איך יכול להיות שיש 3 רמט"כלים בכחול לבן שאחד כמו לפיד מנהל אותם. לפיד הדיקטטור ינהל אותנו?".

ואילו ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי הגיב לדברי ממלא מקומו וחברו לסיעה, ואמר:״חד משמעית עם ביבי. זה הזמן לחזק ולגבות את ראש הממשלה ולשמור על אחדות השורות בתנועת הליכוד, לקראת האתגרים הגדולים שניצבים בפני מדינת ישראל, בטחונית וחברתית״.

 

 

 

"

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן