ד"ר אלינה ברדץ'-יאלוב, חברת מועצת עיריית אשדוד בפאנל על דיפלומטיה תרבותית באזרבייג'ן

אזרבייג'ן היא המדינה המוסלמית היחידה בעולם שתמכה בישראל במהלך המלחמה. למרות היותה מדינה מוסלמית שיעית, ההנהגה וגם הרחוב האזרי תמכו בישראל. רק לאחרונה נפגש נשיא המדינה אילהם אלייב עם נשיא ישראל יצחק בוז'י הרצוג במינכן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כעת בכנס היה נשמע, כי רוב המשתתפים מייחלים להפסקת אש בעזה והחזרת החטופים. ובזמן שהנשיא פחות נגע בענייני המלחמה בעזה בנאומו הרשמי, נציגי האו"ם ומדינות עם אוריינטציה פרו-פלסטינית לא החמיצו הזדמנויות להפציר בישראל גם בפאנלים וגם בשיחות פרטיות. עם זאת יש לציין, כי הרחוב האזרי התגלה כמאוד פרו-ישראלי ולעתים אף הדגיש זאת בתליית דגלי ישראל במרפסות.

ד"ר ברדץ'-יאלוב אמרה בכנס שהיא "מאמינה בקירוב לבבות באמצעות שיתוף פעולה תרבותי ושמדינת ישראל, כמדינה שמאכלסת עולים ממזרח וממערב, היא הדוגמה הטובה ביותר לכך שרב-תרבותיות מחברת ומהדקת קשרים".

היא גם תיארה את הפעילות של מדינת ישראל באמצעות החטיבה לדיפלומטיה תרבותית של משרד החוץ בתחום והוסיפה שגם היא בתור חברת כנסת בעבר ובתור חברת מועצה בהווה עוסקת לא מעט בתחום.

ד"ר ברדץ'-יאלוב הזמינה את המשתתפים לעיר אשדוד והבטיחה שכל אלו שמחפשים שיתופי פעולה חברתיים ותרבותיים יוכלו למצוא אותם דווקא בעיר שלנו, שידועה כעיר שמעודדת רב-תרבותיות ורב-גוניות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן