סדרות בתי כלא שאסור לפספס

אוהבים סדרות מתח ודרמה התרחשות בתוך בתי כלא? אם אתם מחפשים סדרות בתי כלא מומלצות שאסור לפספס כדאי לכם לצפות בסדרות מעולות כמו כתום זה השחור החדש, נמלטים, בפנים, אוז וסדרות נוספות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אנו ממליצים לכם על סדרות לצפייה ישירה באופן חוקי, את כל הסדרות המומלצות תוכלו לראות בשירותי הטלוויזיה והסטרימינג בישראל, באיכות מעולה ובלי לעבור על החוק. לפניכם סקירה קצרה על סדרות חובה העוסקות בבתי כלא, ובחורף הקרוב תוכלו ליהנות מבינג' מרתק ומותח במיוחד יחד עם בני המשפחה או החברים.

כתום זה השחור החדש

כתום זה השחור החדש היא סדרת דרמה-קומית המבוססת על ספרה האוטוביוגרפי של פייפר קרמן. העונה הראשונה של הסדרה המוצלחת והמעוטרת פרסים עלתה לשידור ביולי 2013, לאחרונה החלו שידורי העונה השביעית והאחרונה. הסדרה זכתה שלוש פעמים ברציפות בפרס גילדת שחקני המסך, בארבעה פרסי אמי ובשלל פרסים נוספים. הסדרה מכניסה אותנו לעולמן המרתק של אסירות בכלא ליצ'פילד שבניו יורק, בעונה הראשונה קיבלה פייפר צ'פמן (טיילור שילינג) את רוב הפוקוס, ובהמשך אנו נחשפים לדמויות מרתקות נוספות כמו רד – מנהלת המטבח הרוסייה, אלכס הידועה כמבריחת סמים בינלאומית וכבת זוגה של פייפר, טייסטי מלאת האנרגיות, קרייזי איז הנעה בין שפיות לטירוף, ניקי המנסה להיגמל מסמים ועוד.

נמלטים

נמלטים היא סדרה דרמה אמריקאית, ארבע העונות הראשונות שודרו ברשת FOX, ולאחר שמונה שנים החלו שידורי העונה החמישית. הסדרה המצליחה והפופולרית הופקה על ידי פול שורינג, העלילה בעונה הראשונה סובבת בעיקר אחרי עלילותיו של מייקל סקופילד (וונטוורת' ארל מילר) המבצע פשע בכוונת תחילה כדי לנסות לחלץ את אחיו מבית כלא שמור. אחיו, לינקולן בורוז (דומיניק פרסל) נידון למוות על רצח שלא ביצע.

זו אחת מסדרות בתי הכלא הטובות והמותחות ביותר, היא שואבת את כולם לבינג'' מטורף שלא ניתן להפסיק, ויש בה רגעים מותחים וקצביים עם פעלולים מרשימים ומרדפים עוצרי נשימה. באפשרותכם לצפות בכל עונות הסדרה באופן ישיר וחוקי, עם תרגום מעולה ובאיכות HD.

בפנים

הסדרה הספרדית המעולה בפנים מתאימה במיוחד לבינג' עם החברים ובני המשפחה. זו סדרתדרמה, מתח ופשע של היוצר אלכס פינה, היוצר והמפיק הספרדי שמוכר לכם מסדרת המופת בית הנייר, ושל היוצרים דניאל אסיחה, איוואן אסקובר ואסתר מרטינס. הסדרה עוסקת באישה צעירה שחייה מתרסקים לאחר הרשעתה בעבירות מס, בית המשפט גוזר עליה שבע שנות מאסר והיא נאלצת להתמודד ולשרוד בפנים, כלומר בתוך כלא נשים קשוח במיוחד.

אוז

סדרת דרמה אמריקאית של היוצר טום פונטנה. הסדרה המצליחה שודרה במשך שש עונות, בין השנים 1997 ל-2003. הסדרת מתארת את חיי האסירים בבית כלא אמריקאי תחת אבטחת מירבית. זו אחת מסדרות המופת שעלתה לאוויר לפני כ-20 שנים וכעת ניתן לצפות בצפייה ישירה וחוקית בשידורים החוזרים של כל העונות.

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן