תחזית אסטרולוגיה שבועית 1-7.12.2023

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

כטלאים אתם ידועים כעצבניים ומבולגנים, בעיקר ביחסי אנוש. אתם רודפי אמת ולנוכח המלחמה אתם אומרים בקול רם את מה שאתם חושבים לגבי המחדלים. אל תצפו השבוע שתקבלו באותה המידה, את היחס הלבבי שתתנו לאחרים. בעיות אגו של אחרים מונעות מכם את הקידום בשטח הקריירה. אתם מתקשים להוציא מהראש את הצפיות שלכם מבן/ת הזוג. אתם מודים לנפש כלשהי העוזרת לכם לקום על הרגליים ולהתבונן באמת. נושאי כספים וזכויות צצים מחדש. מישהו יגיד משהו שיקפיץ את ליבכם ואת מערכת העצבים הרגישה.

שור

נושא החטופים והמלחמה מעסיק אתכם במישורי הזדהות ופעולה. משהו קורה לטובתכם ואתם שוב מסתדרים מבחינה כספית. רומנטיקה: אתם נותנים מעצמכם ושוב נופלים בקטע הזוגי. הפנויים ינסו לאזן רגשות למרות החשדות והקנאה כלפי בן/ת הזוג. היכונו לתקלות בקשרים עם הילדים או בני משפחתכם הרחבה. שבוע שיגביר את יכולת הריכוז. שמרו על: המכונית, הארנק, הבית הכספים ועל האופן בו אתם נוהגים בכבישים. המשיכו להתמיד בתוכניות קידום בתחום הקריירה ואל תפחדו מסיכונים. פנו לייעוץ ביחס לפחד הנטישה בתחום הזוגיות, וגם בנושאי: כספים, מגורים ועבודה.

תאומים

אתם ידועים כאינטליגנטים, אך למרות זאת לא מצליחים להיחלץ מנוסחאות הטעות בעבודה ובתחום הזוגיות. על רקע המלחמה והנושא הרגיש של החטופים אתם דואגים ביחס למגורי הקבע אליהם שאפתם. בקרוב תרגישו בתקלות רגשיות כלפיכם ובסחבת מצד גורמים שונים לרבות מגורמים ממסדיים. דחו דעות קדומות ומריבות אישיות לחודש מעכשיו, כי אם תתחילו בהם ידכם לא תהיה על העליונה. השקיעו בהתנגדות לכישלון של הקרובים אל לבכם, כך שתשתדלו כפליים למענם. הפתעות בנושא כספים יגיעו דווקא מכוון בן/ת הזוג או מכוון אחד הילדים.

סרטן

אתם הכי משפחתיים ביחס לכלל המזלות, אך למרות זאת לא תקבלו תגובה הולמת להשקעתכם הרגשית והחומרית האדירה. למרות המלחמה והרגשות הנלווים בהקשרה, כספים יבואו מעבודה קשה תוך התמדה והשקעה של זמן וסבלנות. שינוי כוכבי חיובי: באמצע השבוע הבא וכתוצאה ממאמציכם האחרונים יחל להבהב האור שבקצה המנהרה. סימן טוב בהקשר לבאות ביחס לזיווג הקשור לאחד הילדים. אתם מחכים לתשובה בנושא הקשור לרכוש, למשרה, קידום או לכספים. הזמן להפנות תשומת לב לעצמכם, מבחינת השמירה על הבריאות והנראות החיצונית. הזמן לחפש ייעוץ אישי.

אריה

אתם המיטיבים כלפי הסובבים אתכם ביחס לכלל המזלות, אך השבוע אתם מפחדים מלהפסיד נכסים רגשיים. כול זעזוע ביחסי העבודה, הכספים, או הרומנטיקה יכניס אתכם לחרדה. המדינה במלחמה אז תורידו מלחמה אחת והיא עם עצמכם. לא לפחד מאף אחד ולא לעצור בירוק. אתם מצליחים לגייס את החברים לעזרה בפתרון בעיות אישיות. אל תשוו הישגים ביחס לאחרים, הטוב שלכם יגיע בזמן הנכון והמקום הנכון. זכרו כי האדם מתכנן תכניות ואלוהים חורץ גורלות. התקועים בין שמיים לארץ בכול תחום, שיחפשו ייעוץ אישי.

בתולה

כבתולה אתם חכמים. בדרך כלל אתם כנוטים לפתור בעיות פסיכולוגיות של אחרים, השבוע תלכו יחפים וכלא מסוגלים להתגבר על קשיי החיים. בצל המלחמה אתם לא מוותרים על תחום הקריירה ועל המלחמה האישית שלכם להצליח. הנשואים: הדבר שממנו אתם צריכים באמת לחשוש זה מפירוק היחסים האישיים. כדאי לכם להגיע לפשרות ולדחות למועד אחר את ההחלטה לסיים עם מערכת היחסים. בן/ת הזוג מתקרב/ת במפתיע ושוב תתחילו להאמין שאולי אתם טועים בעצם התרחקותכם וחשדנותכם. חפשו להשתבץ בייעוץ טלפוני עם יועצים בתחום הזוגי והכלכלי כולל על הילדים.

מאזניים

רושם המאורעות הקשורים למלחמה עדיין צורב לכם את הלב. כמאזניים אתם רומנטיקנים מובהקים ולא די בכך אלא שאתם מאוהבים במושג 'אהבה.' תתמודדו ותתעמתו עם חוסר האהבה והפרגון כלפיכם. תגלו שיש לכם תקווה ותקבלו הבטחות שישמעו לכם ככנות וכנובעים מעומק הלב. לרומנטיים: השמיים כחולים, הימים חולפים ואתם מתגעגעים לאהבה שהתרחקה ושברחה לכם בעבר מבין האצבעות. אלה שתמיד מתלוננים על חוסר המזל המלווה אותם, הזמן לחפש את שביל הזהב על מנת לדעת איך להיחלץ מתקיעות. פנו לייעוץ אישי בנוגע לאהבה וליתר התחומים.

עקרב

כעקרבים אתם שומרים הכול בבטן ולכן יש לכם בזמן האחרון דברים שנעשו ונאמרו שמהם נפגעתם. הרווקים: ההתרגשות הרומנטית האחרונה גוועת לאיטה, כי לא ידעתם להיות מתוחכמים ובגלל שאתם טובים מדי ואמיתיים מדי. הנשואים: אתם עובדים קשה מאוד אבל בחזרכם הביתה, אתם לא מקבלים חיוך ופרגון להם אתם ראויים. הפנויים: ניסיתם הכול אבל לא הצלחתם לייצב את קשר האהבה. פנו לייעוץ איש טלפוני, כדי לדעת על סודות שאתם לא מסוגלים לחשוף על בן/ת הזוג המזגזג/ת רגשית. כספים יגיעו בזמן- לא לדאוג.

קשת

אתם הכי חברותיים יחסית לבני שאר המזלות. לאור המלחמה והמתח ולאור הבעיות בנושא הקריירה אתם קצת חסרי סבלנות. אתם סלקטיביים מדי בנוגע לבחירת תעסוקה, כדאי לכם לצאת לעבוד גם אם התנאים זמנית לא הכי טובים. אתם חייבים לסלוח, הפסיקו להיות הסוהרים השומרים את הכעס בעמקי נפשכם המיוסרת ממילא. עצביכם מתוחים ואתם מנסים לפרוק כעסים בפעילות גופנית ובכול דרך אחרת. הפנויים: אל תחששו לאהוב, זכרו שלאדם יש שני בחירות בין לאהוב או לפחד. באופן אובייקטיבי אני ממליץ 'ללכת' על האפשרות הראשונה.

גדי

אתם הכי דינאמיים והכי רציניים ביחס לשאר המזלות, אך למרבה צערכם כול תכונות מוערכות אלה לא יועילו לכם השבוע. המצב האישי- רגשי דורש שינוי יסודי. עליכם שלא ליפול לידי בן/ת הזוג בכול הנוגע לרגשות. שמרו על רגיעה שכלית ותנצחו בכול המלחמות הרגשיות. התוכניות לפריצה כלכלית מחדש נעצרה בגלל הלחצים האישיים וכתוצאה מאי- שיתוף פעולה מצד בן/ת הזוג. אתם מזומנים לאירוע אליו אתם ממש לא מתלהבים ללכת. אתם מתכננים חופשה, אך ברור לכם שלא תטוסו בגלל כמה סיבות שאחת מהן היא המלחמה.

דלי

בנוסף למועקה הכללית בנוגע למלחמה ולחטופים, אתם חשים כבודדים ומרגישים שהעין הבוחנת שבבית מוציאה לכם את החשק להתקרב אליה. אתם שואפים לשינוי מקצועי, אך לא עושים מספיק בשביל להגיע להגשמה בתחום. חפשו תחום מקצועי משלים להרחבת אופקי- הידע. חוזה השכירות שחתמתם לפני כשלושה חודשים וחצי, מצית בכם מחדש את הגעגוע לבית משלכם. זוגיות: עליכם להתמיד בחיזורים ושלא לפעול בדרך הפתלתלה בה הלכתם לא מזמן. שמחו במה שיש. זכרו שאהבה היא האסון המקסים ביותר שיכול לקרות לבני האדם. הזמן לייעוץ אישי.

דגים

משהו קורה לזוגיות שלכם וזו נסיגת היחסים לאחור באטיות מרגיזה ומדאיגה. נשמתכם פצועה מהניסיונות לקבל הערכה מצד בן/ת הזוג, אך הצד הרוחני יפצה מעט על מצבי הרוח המשתנים הפוקדים אתכם לאחרונה. בן/ת הזוג רוצה להגיע להבנות אך 'תנאי הפשרה' נראים לכם כתלושים מן המציאות. אתם מחזיקים מעמד בעבודה אבל עדיין סובלים מקיפוח מעמדי וכספי. תחושה שכול העולם נגדכם, אבל זה לא כול כך נכון. המשפחה לא קרובה אליכם כמו שפעם הייתה. הזמן לייעוץ אישי בנוגע למצוקות שסחבתם המון שנים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן