מרגש: קבוצת הנשים של עירוני אשדוד תיקרא על שמה של תמר טורפיאשוילי ז"ל

במלאת 30 יום לפטירתה בטרם עת של הילדה תמר טורפיאשוילי בת ה-9 מאשדוד, שהלכה לעולמה לאחר שאיבדה את הכרתה כתוצאה מאזעקה, קבוצת הנשים בכדורגל של עירוני אשדוד בחרה להנציח את זכרה – בהוספת שמה לשם הקבוצה‫

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במעמד מרגש במיוחד, אבי, אביה של תמר ז"ל, היה אורח הכבוד באימון הבכורה ופגש את שחקניות הקבוצה שחזרו להתאמן אתמול לקראת העונה שתחל בחודש הבא והתרגשו מאד לשמוע על תמר. "המלאך הקטן שלנו הפכה להיות ברגע הילדה של המדינה ועכשיו גם הילדה של עמותת הכדורגל של עירוני אשדוד". סיפר אביה בהתרגשות

 בדיוק לפני חודש ימים, משפחת טורפיאשוילי מאשדוד חוותה טרגדיה מצערת. תמר חיה הי"ד – המלאכית בת ה-9 ועשרה חודשים, נקטפה בטרם עת לאחר שאיבדה את הכרתה כתוצאה מאחת האזעקות שהופעלו בעיר, ומסרה את נשמתה לבורא אחרי מאבק עיקש על חייה בבית החולים ׳אסותא׳‫. סיפורה של תמר ז"ל נגע ללבם של רבים בעיר ובמדינה, ודבר מותה העציב רבים שהאמינו וקיוו לסוף טוב יותר‫.

קבוצת הנשים בכדורגל של עירוני אשדוד שאביה של תמר – אבי, אוהד של העמותה‫, בחרה בצעד מרגש להנציח את אוהדת הקבוצה ומעתה תקרא – מכבי עירוני 'תמר' אשדוד’‫.

השבוע, אבי היה אורח הכבוד באימון הראשון של הקבוצה ששבה להתאמן לקראת עונת כדורגל הנשים שתפתח בחודש הבא.  על כר הדשא במגרש ברובע ב'  אבי הגיע לשיחת היכרות עם סגל הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי, והרצה בפניהן על היחודיות של בתו וקיבל בברכה בחזרה את החיבוקים והמילים החמות מהשחקניות הנרגשות מסיפורה של תמר ומהמחווה להנצחתה‫.

 הצעד הזה מסמל עוד יותר את החיבור המיוחד בין קבוצת האוהדים של עירוני אשדוד לבין הקהילה המקומית. המועדון הצהוב איבד במהלך תקופת המלחמה לא רק את תמר, אלא גם את סמ"ר אילי גמזו ז"ל, מי שאהד את הקבוצה ושיחק בשורותיה 3 עונות במחלקת הנוער ונפל בקרב מול מחבלי החמאס ביום הראשון ללחימה‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן