שר החינוך חנך את המרכז הטכנולוגי באשדוד

שר החינוך יואב קיש התארח השבוע באשדוד וחנך את המרכז הטכנולוגי המשוכלל ביותר בישראל, בהשקעה של כ-27 מיליון שקלים

שר החינוך יואב קיש מתרשם מהמרכז הטכנולוגי החדש.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במעמד שר החינוך, ראש העיר, מנהל מחוז דרום וצמרת משרד החינוך, בכירי מינהל החינוך באשדוד, נחנך השבוע המרכז הטכנולוגי באשדוד, מהמרכזים המשוכללים ביותר בישראל. במרכז, בהשקעה של כ-27 מיליון שקלים, יוכלו תלמידי אשדוד ללמוד ולהתנסות במגמות הלימוד המתקדמות ביותר בתחום הסייבר, חשמל פיקוד ובקרה, ביוטכנולוגיה וחקר, הנדסת מכונות וחדרי מחשבים מקצועיים, כאשר התלמידים נחשפים לציוד ולכלים הכי מתקדמים בתחום. במרכז הושקעו כ-17 מש"ח בשיפוץ והתאמת אגף במקיף ב' הישן לתכליתו החדשה, וכ-10 מש"ח להצטיידות שכולל מחשבים עבור 8 כיתות מותאמות, ציוד אלקטרוני, מכשירי סייבר וציודי מחקר עבור המעבדות. כן נבנו חללי עבודה ומתקן המדמה בית חכם הפועל על מערכת חשמל חכמה.

שר החינוך סייר במבנה, התרשם מההשקעה החכמה ומהתפיסה החינוכית העומדת בלב תכניות החינוך של העיר, ושמע מראש העיר סקירה מקפת על כל פעילות החינוך בעיר – בכל התחומים והמגזרים.

מנהל מחוז דרום ציין כי אשדוד מובילה בהרבה מאוד תחומים ובמהלך השנה מגיעים לאשדוד לא מעט שגרירי חינוך מכל הארץ, כדי ללמוד על תהליכים, שיטות ומודלים בחינוך. "אנחנו במחוז נעזרים מאוד בעיר הגדולה אשדוד אשר מצליחה לתת מענה לכל סוגי התלמידים, בכלל זה גם לתלמידים שמגיעים מחוץ לעיר" אמר וציין לשבח את מרכז פסגה אשר משקיע לא מעט בהכשרה והשבחת מורים בתחומי למידה מגוונים. "המרכז באשדוד הוא מהמתקדמים בישראל" הדגיש.

אריה מימון, ראש המינהל, הסביר מה הרציונל שעומד מאחורי בניית המרכז וסקר את כל הפעילויות המתוכננות בבית זה. הוא תיאר כיצד המרכז ייתן מענה למגמות עתידיות כפי שהן משתקפות בעידן המודרני (המגמות המובילות: הנדסת מכונות, חשמל פיקוד ובקרה, ביוטכנולוגיה וחקר, מייקרים משולבת וחדרי מחשבים מקצועיים).

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן