בפעם השנייה החודש: הדרבי חוזר

מכבי עירוני אשדוד נמצאת בפורמה טובה, האדומים אשדוד מגמגמים אך ללא הפסדים בליגה. בצד האדום: ערן לוי סיכם בקבוצה, בן אל אדרי ייעדר מהדרבי. וגם: ההתנצלות של מלכי אניג'ר לאוהדי הקבוצה. מסתמן איש העסקים צחי אבו ירכוש את עירוני אשדוד

צילום: ירון קליין
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי עירוני אשדוד תארח היום (חמישי, 20:00) את אדומים אשדוד למשחק הדרבי השני החודש. הראשון כזכור היה בסיבוב הראשון של גביע המדינה ובו האדומים הובילו משער מפנדל של בן אל אדרי, דניאל אלמלח מעירוני אשדוד איזן ועירוני אשדוד ניצחה בדו קרב הפנדלים. הפעם, המשחק ייערך במסגרת המחזור הרביעי של הליגה.

מכבי עירוני אשדוד פתחה את העונה בפורמה טובה, מלבד אותו ניצחון בגביע המדינה, הקבוצה רשמה שני ניצחונות, במחזור הפתיחה הקבוצה הביסה את היריבה המרה מקריית מלאכי 3:0, ובמחזור השני ניצחה 0:2 את שמשון כפר קאסם החלשה. במחזור השלישי, שנערך ביום חמישי האחרון, הקבוצה הפסידה 0:1 להפועל הרצליה משער בדקות הסיום, אך האוהדים עד כה מרוצים מהיכולת של שחקני הקבוצה ומספרים על משחק לחימה צעיר ותוסס שלא ראו בשנים האחרונות בקבוצה.

מנגד, באדומים אשדוד הכל יותר "שמח ותוסס". ראשית וכפי שאנחנו מלווים במשך שבועות, אוהדי הקבוצה מוחים משלל סיבות: חלק נגד המאמן דוד רביבו, שממשיך לאמן את הקבוצה לאחר שירד ליגה עם הקבוצה וספג 24 הפסדים, חלק נגד התנהלות הקבוצה, חלק נגד שינוי הסמל, ובקיצור האוהדים נעדרים מהמגרשים ולהנהלה אין פיתרון. בחלק המקצועי, האדומים פתחו עם אותו הפסד צורם בדרבי, ורשמו שתי תוצאות תיקו נגד מכבי יבנה ונגד עירוני מודיעין במחזור האחרון שנערך במוצאי שבת, וניצחו את א.ס נורדיה ירושלים במחזור שעבר.

במשחק נגד מודיעין, מיכאל בן עמי, משורות האורחים, כבש שער כבד בדקה הרביעית וישראל ראש איזן את התוצאה. בדקות הסיום התרחשה דרמה של ממש כאשר בן אל אדרי החמיץ פנדל וכמה דקות לאחר מכן הורחק וייעדר מהדרבי הקרוב.

צילום: ירון קליין

ביום חמישי שעבר שודר ריאיון ראשון עם חברת ההנהלה של האדומים אשדוד מלכי אניג'ר לאחר הסערה, ובו היא התנצלה בפני האוהדים וקראה להם לחזור למגרשים. אניג'ר טענה באותו הריאיון, שהיה מוקלט ולכן עורר ביקורות מצד האוהדים, כי דוד רביבו לא נכשל באימון הקבוצה אלא ההנהלה נכשלה. בתגובה לריאיון, שי בן גוזי, אחד האוהדים המוכרים של האדומים אשדוד אמר ל"השבוע באשדוד": ״קודם כל, באמת הגיע הזמן שהיא תצא מהצללים ותתחיל לדבר. דבר שני, לי קשה לקנות בקשת סליחה באולפן בלי שום תוכן מעשי. שלחנו מכתב מסודר ומפורט עם סעיפים ברורים ונראה שהלכו על החלק הקל. נעשו הרבה שגיאות השנה במועדון וסליחה בלבד לא תעזור לתקן אותם. לסיום, אין קבוצה בלי אוהדים״.

נזכיר כי לפני כשבועיים האוהדים הגישו מכתב ודרשו את התנצלות ההנהלה על האמירות נגד האוהדים, השהיית השימוש במספר 10 בעקבות העזיבה של לישי ביטון ופיטוריו של המאמן דוד רביבו.

דוד רביבו. צילום: ירון קליין

בתוך כך, ולאור התוצאות הדי מאכזבות ביחס לסגל הנוצץ, הקבוצה סיכמה עם הקשר הוותיק ערן לוי, מי שכיכב בליגת העל והגיע אפילו לנבחרת ישראל. לוי שיחק בעברו במכבי חיפה, הפועל חיפה, מכבי נתניה, בית"ר ירושלים, הפועל ירושלים. מדובר בקבלן עליות שכן, בעונה שעברה עלה לוי עם מ.ס קריית ים מליגה ב' לליגה א', הוא שיחק בקבוצה תשעה משחקים, כבש ארבעה שערים ובישל עשרה שערים נוספים. עונה לפני כן הוא עלה מליגה א' לליגה הלאומית עם מכבי יפו. מדובר בחיזוק משמעותי שיצטרף לשאר הסגל הנוצץ שכולל בין היתר את השוער ליאור חדיריאן, הבלמים ישראל ראש ובן אל אדרי, יצחק אספה הכלבויניק, שמרשים מפתיחת העונה, בנצי מושל, שחר שפייר ויהב אפריאט שהצטרף בחודשים האחרונים.

צחי אבו רוצה לרכוש את מכבי עירוני אשדוד

צחי אבו מעוניין לרכוש באמצעות קבוצת רכישה שהוא יעמוד בראשה את מכבי עירוני אשדוד. קבוצת הרכישה מעוניינת לרכוש 100 אחוזים מהבעלות על הקבוצה. הנושא יידון בישיבת עמותה ובמידה ורוב חברי העמותה ייאשרו – עירוני אשדוד לא תהיה יותר קבוצת אוהדים, אלא בבעלות פרטית של איש העסקים צחי אבו.

נזכיר כי צחי אבו הוא אחיו של יו"ר הקבוצה שי אבו, ונותן החסות הראשית למכבי עירוני אשדוד. החסות הניתנת היא בסכום של 500 אלף שקל דרך האתר המקומי שבבעלותו "אשדודי". גורמים בהנהלת מכבי עירוני אשדוד מכחישים את הידיעה, מצחי אבו נמסר: אין תגובה.

לפי הערכות, בשל כמות קטנה של אוהדים בעלי חברות בעמותה, העסקה ככל הנראה תצא לפועל. יובהר כי האוהדים ניסו לוודא שאין קשר לג'קי בן זקן, וביום שלישי האחרון תועדו צחי אבו וג'קי בן זקן יחד במסעדה בעיר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן