שני עטר, הכדורסלנית/דוגמנית ששחקה ב'מכבי אשדוד' מסתערת על מיאמי

ראיון פרידה מיוחד: הכדורסלנית/דוגמנית בת ה-20, ששיחקה במכבי אשדוד בעונה שעברה, עזבה את ישראל ועברה למיאמי, שם תשחק בקולג' בארבע שנים הקרובות. עטר: "מי שמביא אהבה לעולם, מקבל אהבה מהעולם"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שני עטר גרה באשדוד בשנה וחצי האחרונות, תוך כדי שהיא משחקת בקבוצת מכבי אשדוד בכדורסל נשים. לצד קריירת הכדורסל של ה'פוורוורדית' המתנשאת לגובה 1.87 מטרים, היא מפתחת גם קריירת דוגמנות מצליחה ונחשבת לכוכבת עולה בעולם הדוגמנות בהמשך לכך, מטפחת עמוד אינסטגרם מרשים, עם עשרות אלפי עוקבים. שני פרצה לתודעה בזכות השינוי שעשתה, במסגרתו השילה ממשקלה עשרות קילוגרמים. בסוף השנה האזרחית האחרונה, היא ארזה מזוודה והעתיקה את מקום מגוריה לארצות הברית, שם תלמד ותשחק כדורסל בקולג' במיאמי, שנקרא הום ביץ'.

"אשדוד זאת המשפחה שלי"

בראיון פרידה מיוחד לאשדוד10 מספרת בין היתר עטר על הציפיות ("מקווה שיהיה לי טוב"), על הקשר החזק לעיר אשדוד ("משפחה"), על עתידה בעולם הדוגמנות ("אפשרות שאמשיך בזה"), על השינוי שעברה ("הרגשתי רע עם עצמי") וגם על הידידות עם הזמר וכוכב הרשת סטפן לגר ("הוא ממש אוהב כדורסל").

ספרי בבקשה על המעבר לארה"ב.

"אני הולכת לג'וניור קולג'. אהיה שם שנתיים ולאחר מכן המטרה לעבור לקולג' רגיל. אשחק תחילה בקולג' שנקרא, 'הום ביץ", והוא נמצא במיאמי. אני מאוד מתרגשת. מקווה שיהיה לי טוב שם. אני הולכת ללמוד מנהל עסקים. כבר התחלתי ללמוד ב'זום' לפני חצי שנה."

כמה מקום יש לקריירת הדוגמנות בחיים שלך?

"זה משהו שאני מאוד נהנת לעשות ומאוד כיף לי. אמרתי לעצמי, קודם כל לימודים, אחרי זה כדורסל ואז דוגמנות. נראה לי במיאמי יהיו לי גם הרבה אופציות וממש ארצה לנסות. יש אפשרות שאמשיך בזה."

וכמה מקום יש לדף האינסטגרם שלך בחיים שלך?

"זה משהו שמעניין אותי וזה כיף. יש כמה חברות שפנו אליי. חברה שמקדמת כדורסל מדנמרק, שהם שולחים לי בגדי ספורט ואני מפרסמת אותם. לפעמים יש פניות נוספות. אני עדיין לא יכולה להתפרנס מזה, אבל אם אמשיך בקצב הזה, אז נראה לי שכן".

האם את נמצאת בזוגיות?

"לא בזוגיות כרגע. זה לא קל. אני הרבה בנסיעות וגרה כזה בכל העולם, אז זה לא כזה קל. אני רוצה ילדים בגיל מאוד צעיר. נראה לי שבגיל 25-26 ארצה ילדים. אני בן אדם מאוד משפחתי."

יש סירטון שלך משחקת כדורסל עם סטפן לגר. תספרי על כך בבקשה.

"אני וסטפן ידידים ממש טובים. הוא ממש אוהב כדורסל. אז הלכנו לשחק כדורסל יום אחד והיה ממש כיף. הוא גר בראשון לציון, אז נפגשנו שם, שיחקנו קצת והצטלמנו קצת".

האם את מרגישה הבדל מאז השינוי שעברת?

"ברור שיש הבדל גדול לגבי איך אני מרגישה. אנשים צחקו עליי ולפני שזה קרה לא שמתי לב שאני שמנה. ברור שהרגשתי רע עם עצמי. עכשיו אני מרגישה נוח עם עצמי, אבל זה עדיין יושב טוב טוב אצלי."

האם ספגת ביקורות?

"כולם אמרו רק דברים יפים ורק דברים טובים. קיבלתי רק אהבה ולא קיבלתי שום תגובה לא טובה על זה. מי שמביא אהבה לעולם, מקבל אהבה מהעולם."

לסיום, מה את מאחלת לעיר אשדוד?

"שאלה קשה. בעזרת ה' שהחיסון יגיע ואנשים יוכלו לבוא לראות כדורסל. לעיר אשדוד, יש אנשים טובים ושימשיכו להיות אנשים טובים. פשוט לשמור אחד על השני. כרגע זאת תקופה קשה, אבל אני יודעת שאשדוד היא עיר חזקה והקבוצה חזקה. אשדוד זה המשפחה שלי. בילדותי באתי לאשדוד בחופש הגדול עם אבא שלי בכל שנה. ראיתי אותה מתפתחת והיא נראית מדהים. אני אוהבת באשדוד שכולם מכירים את כולם. זאת ממש משפחה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן