השף האשדודי מככב בטלוויזיה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה ראתה השבוע בתוכנית הבוקר ״פותחים יום״ ערוץ 13 את השף גיא  גיא פרץ, שמוביל את מגמת הפודטראק בישראל, ועכשיו תופס תאוצה באירועים קטנים, בשל הקורונה. השף פרץ פינק את המנחים אלעד זוהר וירדן הראל בכרובית אפויה, ברוקולי עם מדליוני פילה בקר ועוד מנות אנינות.

פריחה שמעה שבאתר דמוקרט TV פורסמה ביום שלישי האחרון, תיעוד של שרת התחבורה מירי רגב כשהפרה את הנחיות הסגר, כאשר נכחה ביחד עם 14 מעובדי משרדה בחלל סגור, (פריחה רק תזכיר לכם, שלשרה רגב יש 3 בעלי תפקידים מאשדוד: משה בן זקן יועץ השרה, מור בנלולו מנהלת הלשכה, וחיים גריידינגר היועץ התקשורתי), למרות שההגבלות מאפשרות חמישה אנשים בלבד. מעבר לכך, אף אחד מהמצולמים לא עטה מסכה.

מלשכת השרה נמסר בתגובה: "השרה רגב השתתפה היום למשך דקות קצרות לציון יום הולדת לעובד בלשכה. השרה רגב נכנסה לברך והעירה לנוכחים על החובה להימנע מהחרגה של הנהלים בזמן הסגר וביקשה לחדד את הנהלים בנושא. יודגש כי המצולמים בתמונה הינם עובדים חיוניים העובדים יחד כקפסולה בחודשים האחרונים במקום העבודה. בהנחיית השרה חודדו הנהלים, על מנת לוודא אי הישנות מקרים אלו בעתיד".

עדשת המצלמה של פריחה תפסה השבוע את ממלא מקום ראש העיר, אבי אמסלם, מקבל את המנה השנייה של החיסון במתחם הענק שפתחה קופת חולים מאוחדת במתנ״ס ד׳. הפה של אמסלם: "אני מרגיש נפלא וקורא לציבור להתחסן"

פריחה שמעה שכ-120 מעובדי נמל אשדוד, הגיעו למרכז הסיוע של עמותת פתחון לב בראשון לציון, לסיוע באריזת סלי המזון ובחלוקת הסלים למשפחות נזקקות. כאמור, השנה גם אספו עובדי הנמל עשרות מעילים חמים לימי החורף כתרומה לילדים למשפחות נזקקות. פריחה מוסיפה ישר כוח.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן