שחקן החודש – זוהר זסנו

מדור הספורט של אשדוד10 מקדם בברכה את חודש שבט ובוחר את השחקן האשדודי של חודש טבת- זוהר זסנו, המגן הימני בן ה-19 של מ.ס אשדוד

צילום: דוברות מ.ס אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ממשיכים במסורת בחירת שחקן החודש האשדודי על פי לוח השנה העברי ועל הדרך מאחלים לקוראים הנאמנים שלנו חודש שבט טוב. והפעם בחירה מפתיעה לחודש טבת- זוהר זסנו, המגן הצעיר שגדל באקדמיה של מ.ס אשדוד משחק זו העונה השנייה בקבוצה הבוגרת שלה, מגלה התקדמות ממשחק למשחק, צובר ניסיון וממקם את עצמו כשחקן ליגת העל מן המניין. זסנו פתח בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים של מ.ס ועזר לה להתבסס בצמרת הגבוהה של ליגת העל (מקום שלישי כרגע), תוך כדי שהוא מציג יכולת גבוהה ומפגין נוכחות על הקו הימני. רגע השיא שלו העונה היה כמובן הבישול בניצחון 3-2 על האלופה, מכבי ת"א. כמו כן, פתח בהרכב בניצחון החוץ הגדול ב'טדי', נגד בית"ר ירושלים ובניצחון הביתי מול הפועל ת"א.

זוהר נולד וגדל באשדוד והוא החמישי מבין שישה אחים. הוא למד במקיף ה' בעיר ונמצא למעלה משנה בשירות חובה בצה"ל ומשרת בבסיס חצור בגן יבנה. על הדשא הוא משחק בתפקיד המגן הימני ועושה זאת ביעילות, במהירות ובנאמנות. זוהר זסנו ניחן גם בכושר גופני מצוין ובמ.ס אשדוד נהנים מהפריצות הקטלניות שלו מהאגף הימני. אל היכולת המשובחת, מוסיף זסנו צניעות, בגרות והרבה שקט, מה שעוזר לו להמשיך ולהתקדם. שווי כרטיס השחקן שלו על פי אתר 'טרנספר-מארקט' הינו 250 אלף יורו ואף אחד לא ירים גבה, אם תג המחיר ימשיך לעלות. יהיה מעניין לעקוב אחרי הקריירה שלו, שיכולה להפתיע רבים. בינתיים זה מספיק לו בכדי לזכות בתואר המכובד שחקן החודש האשדודי. מדור הספורט של "השבוע באשדוד" מאחל לזוהר זסנו הצלחה רבה בהמשך ומי ייתן ונזכה לראות אותו בבמות גדולות יותר מליגת העל. אך קודם כל נדרשת המשכיות שתעמוד למבחן במשחק הבא של מ.ס אשדוד, באצטדיון העירוני בנתניה, מול מכבי המקומית (21/1/20).

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן