שחקן חודש כסלו: גיל כהן

מדור הספורט של אשדוד10 ממשיך בבחירת כדורגלן החודש על פי לוח השנה העברי, והפעם: בלם מ.ס אשדוד גיל כהן ממשיך להיות דומיננטי גם בקבוצה וגם בנבחרת ישראל עד גיל 21 והוא נבחר לשחקן חודש כסלו

צילום: דוברות מ.ס אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נפרדים מחודש כסלו לשנת תשפ"א, ממשיכים במסורת בחירת כדורגלן החודש האשדודי על פי התאריך העברי ומאחלים חודש טבת טוב ומבורך לכל בית ישראל. והפעם מערכת "השבוע באשדוד" בוחרת בשחקן ההגנה הנפלא של מ.ס אשדוד, גיל כהן. האחרון יכול לשחק הן בעמדת הבלם והן בעמדת המגן השמאלי והוא עושה זאת באחריות ובמקצועיות, כאשר גם מאמן מ.ס אשדוד וגם מאמן הנבחרת הצעירה (עד גיל 21) אלון חזן, יודעים שיש להם על מי לסמוך.

כהן בן ה-21, בוגר האקדמיה של מ.ס אשדוד, היה שותף מלא להתאוששות של קבוצתו והיה אחד המצטיינים במשחקים האחרונים, כולל הניצחון במוצ"ש על הפועל ירושלים, בו יכולנו לראות את הוורסטיליות שלו בתור שחקן הגנה, כאשר פתח כבלם ובמחצית השנייה הוזז לעמדת המגן השמאלי. את שני התפקידים הוא עשה בצורה נהדרת והוכיח את עצמו כמו שעשה הרבה פעמים בשנים האחרונות, החל משנת 2018, עת הוקפץ מקבוצת הנוער אל הבוגרים וכבר חצה את רף 60 ההופעות בבוגרת של מ.ס אשדוד. כבר בגילו הצעיר נחשב גיל כהן לאחד המנהיגים של מ.ס אשדוד והוא עושה זאת בצורה שקטה ונעימה. במהלך החודש האחרון הייתה כזכור פגרת נבחרות וגם בתקופה זו המגן/בלם האשדודי נתן עבודה במדי נבחרת ישראל האולימפית (12 הופעות), כאשר היה שותף לשני הניצחונות, על הונגריה וסן מרינו ועזר לנבחרת לשמור על רשת נקייה.

כהן, כמו שחקנים נוספים במ.ס אשדוד מיוצג על ידי סוכנות השחקנים המפוארת של דודו דהאן, שווי כרטיסו עומד כעת על חצי מיליון יורו והוא נחשב לאחד הנכסים היקרים והמבטיחים שיש לדהאן ולמ.ס אשדוד להציע. הוא ניחן במהירות גבוהה, נחישות, משחק הגנה משובח ואחראי מלא בביטחון ביחס לגילו הצעיר והעתיד שלו נראה ורוד. יהיה מעניין להמשיך לעקוב אחרי קצב ההתקדמות של כהן, כאשר לא בטוח שישאר באשדוד בעונה הבאה. מקורביו מספרים על בחור מנומס וצנוע שלא נותן להצלחה לעלות לו לראש.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן