שאול שניידר, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד השתתף בוועידת החוסן הישראלי ואמר: "כמתקן בטחוני אסטרטגי של מדינת ישראל, אין לנו יכולת להפסיק לעבוד, גם תחת מטחי טילים"

שאול שניידר יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד השתתף אמש בוועידת החוסן הישראלי, אשר עסקה באתגרים של ישראל לעתיד הקרוב.

צילום: לירי אברמוב
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בוועידה השתתפו אנשי מפתח במשק הישראלי מתחומים אשר מהווים נדבך חשוב בחוסן הלאומי, לצידם של אנשי תרבות, מדע וטכנולוגיה. הבכירים דנו באתגרי העתיד ובפתרונות שמתבססים על האפקט הייחודי של החברה הישראלית, ובשאלה איך מתעלים את האפקט הזה לצמיחה וביטחון עתידי.


יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, שאול שניידר, אמר בכנס: "ה-7 באוקטובר תפס אותנו בהפתעה, אבל מ-7:20 צוות החירום שהיה בנמל התחיל לטפל בכל הנושאים, למגן אוניות בעייתיות, לטפל בחומרים מסוכנים ולדאוג למינימום פגיעות. מהיום הראשון הנמל עבד באופן שוטף.

כמתקן ביטחוני אסטרטגי אין לנו יכולת להפסיק לעבוד תחת מטחי טילים. אם בחודשיים הראשונים למלחמה נחתכנו בסדר גודל של 50% מההכנסות השבועיות, היום אנחנו נמצאים ב-10% פחות בלבד, והעובדה שאוניות גלנוע חזרו לפקוד את הנמל תביא אותנו להשוות את התוצאות מהשנה שעברה. אסור לשכוח את נושא פריקת האוניות הביטחוניות. זה אירוע בפני עצמו שמחייב אותנו למשנה זהירות, ואנחנו נמצאים שם כדי להמשיך לתפעל את הכלכלה הישראלית".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן