קבוצת הכדורגל של כיתת התקשורת זוכה שוב!

קבוצת הכדורגל של כיתת התקשורת במקיף י"א באשדוד, המורכבת מתלמידי החינוך המיוחד ותלמידים מהחינוך הרגיל ומייצגת את בית הספר במסגרת תכנית 'שווים ניצחון' של עמותת "שער שוויון", זכתה בטורניר הכדורגל של מחוז דרום. ניצחון ששווה כל מילה!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בטורניר שהתקיים בשבוע שעבר באשדוד, התמודדו קבוצות מכל רחבי המחוז. קבוצת התקשורת של מקיף י"א באשדוד, המורכבת מתלמידים על הספקטרום האוטיסטי, גברה על יריבותיה והוכיחה את כישוריה יוצאי הדופן.

תכנית 'שווים ניצחון' של עמותת "שער שוויון", מפגישה פעמיים בשבוע תלמידים מכיתות ח'-ט' בחינוך המיוחד עם תלמידי כיתות ט'-י' מהחינוך הרגיל, ליום אימון במגרש וליום מפגש לפעילות חינוכית ערכית, שם הם מתמקדים בנושאים כמו שיתוף פעולה, ניצחון והפסד. הקבוצה מלווה על ידי דין, מנהל התכנית והמאמן אסף אטיאס, שמאמן את הקבוצה וגם מעביר את המפגשים החברתיים, יחד עם מחנכת הכיתה הגב' עדי אבגי.

תוכנית 'שווים ניצחון' שמה דגש על ערכים כמו כבוד, גיבוש, קבלת האחר ועבודה בשיתוף פעולה. התלמידים בחרו את תפקידם בקבוצה ואפילו את מס' החולצה שעל גבם. שיתוף הפעולה בין התלמידים יוצר חוויה משותפת, מקנה תחושת מסוגלות ויוצר חיבור משמעותי. התוכנית תורמת רבות להעלאת הביטחון העצמי, תחושת שייכות לקבוצה, אורח חיים בריא ופיתוח כישורי חיים.

בסיום הטורניר התקיים טקס הענקה מרגש, בו קיבלו כל המשתתפים גביעים ותעודות. שחקני 'שווים ניצחון' חגגו את הניצחון בהתלהבות רבה, תוך שהם מודים לצוות המלווה ולכל מי שתמך בהם לאורך הדרך.

עדי אבגי, מחנכת הכיתה: "לפעילות המיוחדת יש ערך ערכי. זו פעילות לגוף ולנפש ומקום להתפתחות רגשית וחברתית. כל התוכנית מתנהלת ברגישות והכלה במטרה להעצים את התלמידים כקבוצה וכיחידים. אנו גאים בתלמידים על הרצינות וההשקעה ובצוות המדהים שמלווה אותם".

הזכייה בטורניר נותנת לחניכי הקבוצה תחושה של סיפוק וגאווה. "אנחנו כבר חולמים על מסורת", אומרים במקיף י"א ומוסיפים "אנו גאים בקבוצה ובשחקנים. הם הוכיחו שעם עבודה קשה, שיתוף פעולה ונחישות, אפשר להגיע להישגים גדולים."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן