ראש העיר ד"ר לסרי מפתיע :"יהיו דירות חדשות באשדוד שיעלו בפחות ממיליון שקלים"

למרות שיאים במחירי הדירות בכלל ובאשדוד בפרט מצהיר ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי שוב כפי שטען בעבר שיהיו דירות חדשות במחיר של פחות ממליון שקלים. "גם אותי זה הפתיע" הוא אומר בראיון מיוחד לחג שמתפרסם באשדוד10 ובהשבוע באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קצב עליית המחירים המטורפת לדירות מתסכל צעירים בעיר שנאלצים לרכוש דירות בערים דרומיות אחרות ולעזוב את אשדוד. בשנים האחרונות במסגרת התחדשות עירונית ופרויקטים בעיר נבנות אלפי יחידות.

ראש העיר הצהיר בעבר שדירה לצעירים תהיה במליון שקלים ואף פחות מזה. בינתיים עלו המחירים ב20 אחוז ובאשדוד העלייה הורגשה היטב. בראיון חג מיוחד הוא שב על הצהרתו

ש. ראש העיר משבר הדיור שלא פוסח על אשדוד ועל צעירי העיר. אנע מזכיר לך הצהרות שלך לפני חמש, ארבע ושלוש שנים על דירה שתימכר לצעירים ב- 900 אלף שקל או מיליון. אתה עדיין סבור שזה יקרה?

"כפי שציינתי, משבר הדיור הוא לא בעיה של אשדוד בלבד, אלא של ישראל כולה. תיארתי קודם את כלל המאמצים שאנחנו עושים כדי להגדיל את היצע הדירות במסגרת הסכם הגג ומיזמי התחדשות עירונית. כדי ליצור מחירים אטרקטיביים עוד יותר עבור זוגות צעירים, עמדנו על כך ש-40% מהדירות תהיינה בגודל 75 מ״ר, 40% תהיינה בגודל 100 מ״ר, ורק 20% דירות גדולות בין 100 ל- 120 מ״ר. ואני יכול לבשר שעל פי תוצאות המכרזים שפרסמנו, מחיר הדירות בגודל 75 מ״ר אכן יהיה נמוך ממיליון ש״ח. אפילו אני הופתעתי ממימוש התחזית שלי לפני למעלה מ-5 שנים״.

הראיון המלא באתר אשדוד10 כנסו:

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן