קטורזה על תקן רב מקדש

צילום: אור גפן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אליעד נחום התחתן‫, קטורזה קידש

החתן והכלה אליעד נחום ונווה אליצדק נישאו השבוע  בחוות רונית בהפקת המפיק בן חבה‫. הכניס את הזוג לחופה הזמר שלומי שבת וקטורזה חיתן את הזוג בקטע קומי שנכתב מראש במיוחד, לאחר מיכן הרקיד את האורחים Dj מייקל מרמלשטיין ומיטב זמרי ישראל הופיעו בחתונת הענק

במוזמנים האשדודים‫: כוכב הרשת גל זהבי‫, ליאור נרקיס נטול ספיר‫, ישראל קטורזה עם האשה סורלה‫, השדרן והדי ג׳יי יורם סויסה‫, ועוד שלל סלבס‫

ליאור אוחיון‫ כוכבת ׳מאסטר שף׳ ובעלת מותג בגדי הים ׳לומייר׳, אמנם חזרה לבית הוריה, אחרי הפרידה מהצמוד בשנים האחרונות, די ג׳יי לייבו, אבל היי לפחות היא מתנחמת בוילה המפוארת והחדשה שבנו הוריה בגן יבנה. אז קבלו הצצה לסלון החדש והכלב המתוק, שממלא את ליבה. טוב, רק לבינתיים‫…

צילום אור גפן
צילום אור גפן
צילום אור גפן

תרימו טלפון או לפחות תשלחו הודעה באינסטגרם לתכשיטנית שגית רביבו, האשה של הכדורגלן במיל׳ חיים, שבימים אלו היא חוגגת יום הולדת (את הגיל אנחנו מעדיפים לשמור במערכת). בינתיים הכלה לעתיד, והצמודה של הבן בר‫, הסטייליסטית גל אוחיון‫, שיגרה לה את הברכה המרגשת הבאה פלוס תמונה: ״יום הולדת שמח לב זהב, תודה שנכנסת לי לחיים, אוהבת אותך חמותי… ״ (לא נגענו)‫.

סטודנטים נא לפתוח יומנים: עדן חסון, טונה, אושרי כהן ועוד המון הפתעות מחכים לכם באירוע שנועל את הקיץ בענק. אז תשריינו את ה-22.9.22 יום חמישי באיצטדיון הסינטטי ברובע ב׳‫.

קפצנו לחופשה, מיד נשוב

רגע לפני שהיא תחליף טבעות נישואין עם האחד שלה, ליבר בלילטי, הבת של המעצבת ברטה, קפצה לכמה ימים של בטן גב עם קולקציית של בגדי ים ביקיני במלון ׳פרא׳, שנחשב המלון של האלפיון העליון, הממוקם ברמת הגולן‫.

ועוד אחת שהחליטה שהכי טוב זה בטן גב, הסטייליסטית ובעלת הגלריה לעיצוב בקניון ה׳סימול׳ נטלי בן שימול, שחזרה מכמה ימים של חופשה אמיתית במלון ׳לקסוס׳ בקפריסין הטורקית.

גם השחקן והדוגמן משלנו, עומר חזן, החליט לקחת פסק זמן בחופים המדהימים של מרמריס בטורקיה, קצת גלישה על סאפ והרבה שיזוף והוא כבר כאן.

ואחרונה חביבה, היא לינוי ראובן, פעם מזמן מתמודדת במלכת היופי של ישראל, שארזה שתי מזוודות גדולות והמריאה לכמה חודשים טובים אצל הדוד סם באמריקה הרחוקה‫. 

ותראו איזה רומנטי רום שמיר, בעלה האשדודי, של הזמרת נסרין קדרי, שחגג לה השבוע יום הולדת ופיזר משפטי אהבה‫, שגם אנחנו התרגשנו.

צילום: אור גפן

״לאשתי, לחיים שלי, לחברה הכי טובה שלי, לחמצן שלי לכל העולם שלי יש היום יום הולדת. אני מאחל לך יפה שלי שתמשיכי להיות מי שאת לב ענק, זמרת מספר 1, שאין כמותה בעולם‫, דואגת‫, אוהבת מכילה …..תודה על מי שאת ומה שאת עבורי. אין מאושר ממני שאת לצידי שותפה לחיים שלי עד סוף ימי. אני אוהב אותך אישה שלי ובקרוב המתנה הכי גדולה שיוכלנו לבקש לשנינו זה הבייבי הקטן שלנו…״

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן