איריס נפתלי ניצחה בגדול. "מודה לכל העובדים. מחר ממשיכים לעבוד למען העובדים"

מספירת רוב הקולות מסתמן שאיריס נפתלי ניצחה בגדול. כל 7 חברי קבוצתה נכנסו והיא תשמש שוב יו"ר הוועד. בתגובה ראשונה:"צר לי שיש מי שבחר בדרך אחרת שלא מכבדת. אבל אנחנו אחרי הבחירות ואני מבחינתי רואה את כלל טובת עובדי העירייה באשר הם". כל התוצאות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ניצחון סוחף לאיריס נפתלי שהכניסה את כל שבעת חברי הקבוצה שלה לוועד. היא זו שתיבחר שוב ליו"ר הוועד לקדנציה שלישית. עובדי העירייה בחרו בה ברוב מוחלט כמעט של 90 אחוז תמיכה.

ואלו התוצאות

איריס נפתלי 1845

יורם שושן 1763

מוטי הרוש 1701

גבי עייאש 1673

כרמלה פורת 1653

ציון ולוטקר 1635

אלמליח חפציבה 1583

זה היה ההערכה של העובדים שמאוד מעריכים ואוהבים את איריס שבמשך 10 שנים היא מלווה אותם ועומדת לצידם ודואגת לרווחתם.

בתגובה ראשונה לניצחון מסרה נפתלי את הדברים הבאים:" אני מודה לכל עובדי העירייה שתמכו בי ובקבוצה שלנו שהאמינו בנו ובדרכנו. מודה לכל חבריי לקבוצה שעשו עבודה נהדרת וביחד זכינו לאמון מלא של העובדים. צר לי שיש מי שבחר בדרך אחרת שלא מכבדת אבל אנחנו אחרי הבחירות ואני מבחינתי רואה את כלל טובת עובדי העירייה באשר הם. אני וחבריי נמשיך כפי שעשינו 10 שנים לסייע ולתמוך בכך עובדי העירייה גם בעתיד. דלתי כמו בכל השנים תהיה פתוחה לכל העובדים ונמשיך לפתח את ההון האנושי ולסייע ברווחת.כלל העובדים. מודה להסתדרות מרחב אשדוד וליור חיים שייב על קיום בחירות הוגנות ישרות ודמוקרטיות. זו הייתה חגיגה גדולה לדמוקרטיה ותודה גדולה למאיר בן גןזי סגן יו"ר המרחב בהסתדרות.. מחר ממשיכים לעבוד למען העובדים"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן