צוקול ואדלשטיין סידרו 3 נקודות לאדומים

קבוצת האדומים אשדוד ניצחה בתוצאה 1-2 את בית"ר נורדיה ירושלים במסגרת המחזור ה-21 של ליגה א' דרום. צוקול ואדלשטיין כבשו וקירבו את האדומים למקום שמוביל למשחקי הפלייאוף. במחזור הבא: נגד הפועל מרמורק (יום ראשון, 19:00)

צילום: מדיה האדומים
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בצהרי יום שישי האחרון אירחה האדומים אשדוד באיצטדיון הסינטטי בעיר את בית"ר נורדיה, למפגש בין שתי קבוצות שרוצות כרטיס למשחקי פלייאוף העלייה. החניכים של יובל נעים היו נחושים יותר מהיריבה ושיחקו בצורה יעילה. כבר בדקה ה-15 כדור קרן שהוגבה מצד שמאל, מצא את הראש של רחמים צוקול, שנגח מדויק פנימה וקבע 0-1 לאדומים אשדוד. האדומים המשיכו להיות דומיננטיים יותר ובמחצית השנייה אף הצליחו להכפיל את היתרון. בדקה ה-69 הקיצוני המצוין אוהד אדשלטיין קיבל בעט מצוין מצד שמאל לקורה ופנימה וחגג את שערו הרביעי באדומים.
האורחת הצליחה רק לצמק מפנדל של החלוץ יוסי אסייג בדקה ה-74. בתוך תוספת הזמן יובל נעים הורחק על ידי השופט לאחר דיבורים מיותרים. בסיום: 1-2 חשוב לאדומים, שחוזרים בענק לתמונת פלייאוף העלייה. כבר ביום ראשון הקרוב מצפה לאדומים משוכה קשה מאוד, כאשר היא תצא למשחק חוץ נגד הפועל מרמורק, הנמצאת במקום השני. ייתכן והן יפגשו שוב גם בחצי גמר פלייאוף העלייה, אך עוד חזון למועד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן