עירוני הלכה לאיבוד בהרצליה

מכבי עירוני אשדוד הפסידה למכבי הרצליה בתוצאה 1-0 במסגרת המחזור ה-21 בליגה א' דרום והסתבכה בתחתית. בית הדין של ההתאחדות הרחיק את אנגלשטיין ובן חיים לתקופה ארוכה. במחזור הבא: שמשון כפר קאסם מגיעה (מוצ"ש, 20:30, איצטדיון הסינטטי)

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כשהצרות באות הן באות בצרורות. ימים לא קלים עוברים על מכבי עירוני אשדוד, שלא רק שמסתבכת בתחתית, אלא מאבדת שני שחקנים חשובים. בשבוע שעבר קבע בית הדין של ההתאחדות כי הקשר תומר בן חיים יורחק ממגרשי הכדורגל עד לתאריך ה-10.1.2020 ואילו השוער גל אנגלשטיין יושעה מ-12 משחקים. המשמעות: שניהם סיימו את העונה. כמו כן, הקבוצה נקנסה ב-3000 שקלים.
גם על המגרש באיצטדיון ה'בונבוניירה' בהרצליה, ניכר היה לראות שהעונשים שספגה הקבוצה בעקבות ההתפרעות במשחק ההפסד בחולון, משפיעים על התיפקוד שלה. החניכים של יגאל זריהן הציגו משחק נרפה וספגו שער בדקה ה-56 מרגלי נבו מזרחי, שקבע את תוצאת הסיום: 1-0 יקר למכבי הרצליה, שנמצאת מתחת לקו אדום ומצמקת את הפער מעירוני אשדוד, הנמצאת במקום ה-12, ל-5 נקודות בלבד. אם לא די בכל הצרות, אז על פי דיווחים מסיום המשחק, נשמעו קולות בקרב הקהל, שקראו קריאות 'תתפטר' ליגאל זריהן. במחזור הבא תארח עירוני אשדוד את שמשון כפר קאסם.

עירוני ניצחה בגביע האזורים
בערב יום שלישי השבוע אירחה מכבי עירוני אשדוד את מכבי יפו במסגרת גביע האזורים. שתי הקבוצות שיחקו בהרכבים חסרים ונתנו הזדמנות לשחקנים צעירים. האורחת כבשה פעמיים במחצית הראשונה וירדה להפסקה ביתרון 0-2. עירוני התעוררה במחצית השנייה והצליחה להשוות משערים של עמרי כהן ועמרי מנשה. המשחק הלך להארכה ובה עירוני המשיכה את המומנטום ועלתה ליתרון 3-2 משער עצמי. בדקה ה-120 אלירן שמש כבש מקרוב וקבע את תוצאת המשחק: 2-4 לעירוני אשדוד, לאחר הארכה. בעירוני מקווים שהניצחון יוציא אותה מהמשבר ואת זאת נוכל לראות במוצ"ש במשחק הליגה מול שמשון כפר קאסם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן