פרשת השבוע בספורט- 'שלח'

פרשת השבוע היא הרביעית בספר דברים והיא מגוללת את סיפור 12 המרגלים המהדהד והשלכותיו על מסעות בני ישראל במדבר. הפרשה ממשיכה את קודמתה, שהסתיימה בחטא לשון הרע של מרים, אחות משה רבינו, שנענשה במחלת הצרעת

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השבוע אנו רואים שבני ישראל לא למדו את הלקח מהטעות של מרים הנביאה וחוטאים באותו החטא בדיוק: הוצאת דיבה. ה' יתברך מצווה על משה הצדיק לשלוח 12 שליחים, אנשים חשובים מכל שבט, שיעלו לארץ ישראל ויספרו על טיבה ועל העמים היושבים בה. מקץ 40 ימים, חוזרים 12 המרגלים, כאשר 10 מתוכם מתארים תחזיות קודרות אודות העמים היושבים בציון ("לא נוכל לעלות אל העם, כי חזק הוא ממנו." במדבר יג', פסוק לא') ומסיתים את העם, שפורץ בסערת בכי, כעס ומרדנות, נגד משה. בתגובה לכך, הקדוש ברוך הוא כועס מאוד על עם ישראל ורוצה להשמידו, אך לאחר תחנונים מצד משה לחוס עליהם, מתרצה ומשיב למשה: "סלחתי כדבריך." יחד עם זאת, ה' גוזר על כל בני הדור, למות במדבר במהלך מסע נדודים בן 40 שנה. מדרש ידוע גורס כי בני ישראל פחדו מהצלחה שכרוכה בכניסה לארץ המובטחת ומשינויים ולכן מנעו מעצמם להאמין בכוחו של ה' יתברך, להכניסם לארץ ישראל בשלום וכתוצאה מכך, חטאו, התמרדו ונענשו.
בימים האחרונים בכדורגל האשדודי, מאז חזרה ליגת העל לחיינו, אנו נחשפים ליותר ויותר שחקנים צעירים, בעלי עתיד מבטיח. גם במ.ס אשדוד יכולים להתהדר בכמה 'יהלומים' פוטנציאליים, תוצרת האקדמיה, דוגמת עוז בילו, שלו הרוש ומור עדרי שעושים את הפריצה הגדולה שלהם, לצד שחקן ההגנה גיל כהן, שהופיע פעמים רבות בהרכב הראשון בשתי העונות האחרונות. אשדוד ידועה כעיר המשופעת בכישרונות גדולים, כמו השחקנים האגדיים חיים רביבו, אלון חזן, ז'אן טלסניקוב ועופר טלקר, ושחקני הדור הנוכחי ניר ביטון, אופיר מרציאנו וגדי קינדה. המדיניות של הנהלת מ.ס אשדוד היא להשביח את השחקנים ולמכור את הסחורה הנוצצת לכל המרבה במחיר, מה שהופך אותה לקבוצה בלי יומרות לתארים. כשם שבפרשת השבוע, בני ישראל מסרבים להתקדם, להאמין בה' ולהגיע לארץ המובטחת, כך ולהבדיל, קבוצת מ.ס אשדוד בכדורגל נמנעת מלהתקרב לצמרת הליגה ולא איימה על שום תואר חשוב בכדורגל הישראלי מאז ומעולם. הגיע הזמן שלעיר אשדוד, ברוכת הכישרונות, תהיה נציגה בצמרת הכדורגל ולשם כך, אולי במועדון צריכים לשנות את מדיניות מכירת החיסול המתמדת ולהחתים את היהלומים החדשים על חוזים ארוכי טווח.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן