ביקור השרה אורלי לוי בעיר אשדוד

השרה לחיזוק וקידום קהילתי ח״כ אורלי לוי אבקסיס ביקרה בעיר אשדוד. בביקור נפגשה עם ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי והנהלת העיריה, ושמעה סקירה על העשייה העניפה בעיר, בין השאר בתחומים שבאחריות משרדה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביקור של השרה לחיזוק וקידום קהילתי אורלי לוי-אבקסיס, התקיים השבוע בעיר אשדוד. השרה ביקרה בין היתר במרכז להורות משמעותית בעיר, על מנת ללמוד מהשטח על ההצלחות ועל הליקויים שיש לשפר בתוכניות השונות המתקיימות בעיר. בין התוכניות שנבחנו היו רכזי המוגנות בבתי הספר, וגם בית קפה 'באריסטה' המעסיק בני נוער – הפועלים בעיר בסיוע משרדה – ואת פעילותם תרצה להרחיב גם לרשויות נוספות.


ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי: ״לשרה לוי-אבקסיס נסיון עשיר בעשיה ציבורית למען שוויון הזדמנויות וחיזוק החוליות החלשות בחברה. והעיר אשדוד, תהיה שותפה מלאה שלה בהגשמת תוכניותיה לחיזוק וקידום החוסן הקהילתי, הנחוצים כל כך כיום, בכל חלקי החברה הישראלית״.
השרה לחיזוק וקידום קהילתי, אורלי לוי אבקסיס: ״הגענו לאשדוד כדי להתרשם מרמת השטח והרשות המקומית, ללמוד את הדברים, ואף להעצים ברמה לאומית. אני מתרגשת להגיע לכאן גם בגלל קיבוץ הגלויות שנעשה בעיר, והאופן בו הקהילות משתפות פעולה – זו בדיוק הרוח שאני רוצה להביא במסגרת פעילות משרדי. אני מצפה לשיתוף הפעולה העתידי עם ראש העיר ועם מנכ״לית מהו״ת, הגב׳ סימונה מורלי, שכבר כעת מובילים עשייה למופת״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן