סערה ברשת: נהג אפיקים לעג לנוסעים והעלה סרטון לרשת

עמותת "אור ירוק" פרסמה סרטון בו נראה נהג אלקטרה אפיקים מתעד עצמו תוך כדי נהיגה כשהוא לועג כביכול לנוסעת מבוגרת. את הסרטון שצילם הוא שלח לחברים כבדיחה. הסרטון עורר זעם רב. חברת אלקטרה אפיקים הודיעה על השעייתו של הנהג. אור ירוק: "התנהגות מסוכנת" . חברת המועצה סטלה וינשטיין: "פניתי למנכ"ל החברה בדרישה לפטר את הנהג"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נהג האוטובוס בקו פנימי של חברת אלקטרה אפיקים, חשב שזה מצחיק. במהלך נסיעה הוא צילם סרטון המראה נוסעים קשישים כשהוא מסתלבט על נוסעת קשישה שבסך הכל רצתה לרדת באזור ב'. הנהג שלח את הסרטו כבדיחה לחברים. הסרטון הגיע לעמותת "אור ירוק" ועד מהרה עלה ברשתות. אלא שאת רוב האנשים הסרטון לא הצחיק והחלה סערה ברשת. 

בסרטון שהנהג צילם, נשמע הנהג שואל את הנוסעת "מה גברת מה?". הנוסעת: "אתה מגיע לאזור ב'?". הנהג שואל מספר פעמים "מה? מה?", כאילו אינו שומע. הנוסעת שואלת למה לא עצרת והנהג משיב שאסור לרדת בתחנה.

כאשר הנוסעת מבקשת לרדת בתחנה הקרובה לקחת קו 5 בחזרה הנהג משיב  לנוסעת שאין קו 5 " אין היום יום שבת" הוא עונה לה.

תגובות נזעמות בעיקר על התנהלות הנהג. הן על כך שהוא מסכן את שלום הציבור כשהוא נוהג ומצלם בנייד והן על התנהגותו כלפי הנוסעים. חברת אלקטרה אפיקים השעתה את הנהג. 

אפיקים: "הנהג הושעה"

שי מלכה, סמנכ"ל השירות בחברת אלקטרה אפיקים מוסר בתגובה: " אנו רואים בחומרה רבה התנהגות מסוג זה כלפי  נוסעים. עם היוודע המקרה, הוחלט להשעות את נהג החברה עד לתום הליך השימוע, בו יבדקו כל הפרטים. התנהגות זו אינה עולה בקנה אחד עם ערכי החברה ומדיניותה ועל כך אנו מגנים זאת ופועלים בכל העת לספק סטנדרט שירות בלתי מתפשר". 

אור ירוק: "התנהגות מסוכנת"

מעמותת אור ירוק נמסר בתגובה: " אנו מגנים את ההתנהגות הפסולה של הנהג. מעבר לסכנה הנשקפת לנוסעים באוטובוס שהנוהג בו עושה שימוש בטלפון הסלולרי בזמן נהיגה, במקום להתרכז בנעשה בכביש ולשמור על בטיחות הנוסעים, מדובר בהתנהגות בזויה, הלועגת לחלשים. מצופה מנהג מקצועי הנותן שירות לציבור לשמש דוגמה ומופת לכלל הנהגים". 

ויינשטיין: "פניתי למנכ"ל החברה בדרישה לפטר את הנהג". 

גם חברת המועצה סטלה ויינשטיין הממונה על הקליטה בעירייה המשמשת גם מזכ"ל סיעה "ימינה" הגיבה על הסרטון ביחד עם סיעת " אשדוד ביתנו" בראשות שמעון כצנלסון. כותבת ויינשטיין: " ברגע שקיבלנו את הסרטון, פניתי מיידית למנכ"ל אלקטרה אפיקים, עודד כהן, בדרישה  לפטר את  הנהג על העוול שעשה. המנכ"ל הסכים איתי שמדובר באירוע חמור, גינה וזימן את הנהג לשימוע לפני פיטורין. כמו כן, חברת אפיקים תסייע דרך אגף  הרווחה בעירייה לקנות תנורי חימום בחורף  לאוכלוסייה המבוגרת ובפרט גם תנסה להגיע לנשים המבוגרות שהיו בסרטון. אנחנו בסיעת ' אשדוד ביחד' לא ניתן לאף אחד לזלזל בתושבים ובטח בתושבים מבוגרים דוברי רוסית, ובמידת הצורך נתערב באופן מיידי ונחוש במקרים של אלימות מילולית וזלזול בוטה". 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן