המוות הטרגי ברובע הסיטי: "סנדרין הייתה מלאך"

אבל בקהילת יוצאי צרפת באשדוד, סנדרין זנו קדוש, מאמנת הכושר האהובה נהרגה לאחר שנפלה מגובה בשעה שביקשה לנקות את המרזבים. רבים ליוו אותה בדרכה האחרונה. "היא הייתה דוגמה לטוב לב, לשמחת חיים ואהבת הזולת״. הותירה הורים, אחיות 4 ילדים ונכדה. יהי זכרה ברוך

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סנדרין זנו קדוש בסך הכל ביקשה לנקות את המרזבים מחוץ לביתה כשלפתע התרחש אסון הגגון עליו עמדה נשבר והיא צנחה מגובה 2 מטר אל מחסן בין בניין המגורים למרכז המסחרי שנמצא מתחת לבניין. לכוחות ההצלה שהוזעקו למקום לא נותר היה אלא לקבוע את מותה.


הקהילה הצרפתית הוכתה בהלם
בשורת האיוב על מותה עברה בסמוך לכניסת השבת והותירה רבים המומים ואבלים. לא נתפס איך האישה הנמרצת והחייכנית הזו שכולם אהבו נהרגה בנסיבות טרגיות. קהילת יוצאי צרפת הוכתה בתדהמה. רבים ליוו אותה למנוחת עולם בבית העלמין בעיר.

סנדרין, בת 48 במותה, הייתה מוכרת כמאמנת כושר מוערכת ומעוררת השראה. היא עלתה ארצה מצרפת עם משפחתה ונקלטה הייטב באשדוד. אמא ל-4 ילדים שהקטנה בת 10 וסבתא לנכדה.

רבים ספדו לה בצער עמוק, אחת מהן היא חברתה נילי שכתבה בפייסבוק על התדהמה שלה כשחברותיה בישרו לה כי סנדרין מתה. "נראה לי שהן נאלצו לחזור על זה מספר פעמים עד שהבנתי מה שהן אומרות. לקח לי עוד הרבה מאוד זמן לקלוט את הידיעה. אבל עד הרגע, לא מעכלת את הנורא מכל". היא סיפרה כי סנדרין עלתה ארצה עם משפחתה מטעמי ציונות למרות שלא היה קל להתחיל מחדש ללמוד שפה, למצוא עבודה, להכיר סביבה חדשה. "זה היה הגשמת חזון הציונות ומתן ביטחון לילדיה ולדורות הבאים", אמרה. לדברי נילי תחילה פתחה סדרין ז״ל ביחד עם בעלה לשעבר בית קפה על חוף הים אך לאחר שנסגר החלה לעסוק במה שאהבה והפכה למאמנת כושר מצליחה ומעוררת השראה. "מאחוריה היו עשרות נשים מתאמנות, רצות ובעיקר מחייכות ולומדות לאהוב את עצמן. סנדרין הייתה מדריכת כושר וסחפה אחריה מאות. לא רק כי הייתה אלופה בתחום, אלא בעיקר כי כל אישה ואישה הייתה בשבילה פרויקט בפני עצמה".


נילי הוסיפה: "איך בן אדם שהיה כל כך יפה, מדהים, מאושר, מלא חיים אלפי תוכניות על הפרק וללא ספק הצלחה רבה בכל, איננה עוד… פתאום… בלי להכין אותנו?! היה לה כוח רצון ודחף מדבק נורא איתה יכולנו לעשות הכל גם את הבלתי יאומן, הרגשנו לידה בלתי מנוצחות הכי חזקות ודווקא היא שהייתה וונדר וומן היא זו שנפלה והלכה. סנדרין היתה דוגמה לטוב לב. לשמחת חיים. לאהבה לזולת. לציונות ללא פשרה. לפצצת אנרגיה. לאוזן קשבת כל מי שהכיר אותה יעיד שסנדרין היתה מיוחדת ומדהימה ואני לא אומרת את זה כי היא היתה חברה שלי. אלא כי היא היתה באמת כזאת היא .הייתה מלאך, מלאך והלך".


מתגייסים לעזרת המשפחה

סנדרין הותירה הורים, אחיות 4 ילדים ונכדה. עתה מתגייסים חבריה ויוצאי הקהילה הצרפתית במבצע לגיוס כספים למען המשפחה. בין היתר התרומות נאספות בעזרת עמותת "אחדות וחסד בלב" שמפעילה יעל שמעוני, שהייתה אף היא חברתה של סדרין ז״ל. לדבריה, "סנדרין הייתה אישה מלאת שמחה, טוב לב, תמיד חייכנית ומלאת חיים. העמותה שלנו מקימה גביית כספים
לטיפול בהוצאות, בתשלומים הקרובים ולפרנס את צרכי ילדיה".
ניתן לתרום בפנייה לטלפון 0539332744

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן