אלמנת הנרצח מאשדוד:"היה צריך לחסל את המחבל שרצח את בעלי וחמי"

נסגר המעגל: המחבל הנעתב שביצע את פיגוע הירי בחווארה לפני כ-3 חודשים ורצח את האשדודים, שי סיילאס ואביעד ניגרקר ז״ל, נעצר על ידי כוחות צה"ל. לאה אלמנתו של אביעד: ״הוא מחבל חמאס. היה צריך להרוג אותו״

״הם הרסו לי את המשפחה״. לאה אלמנתו של אביעד ז״ל.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כוחות צה״ל עצרו באחד מלילות השבוע את המחבל שביצע את פיגוע הירי בחווארה לפני כ-3 חודשים ורצח את שני האשדודים אב ובנו שי סיילאס ובנו אביעד ניר זכרונם לברכה.

הכוחות, שפועלים כעת במבצע סיכול טרור במחנה הפליטים ג׳נין, ערכו סריקות באחד הבתים במחנה בתחילת השבוע. בבית אותר המחבל, שנתפס חמוש בנשק. m-16 ומחסניות, וגם עם דגלי חמאס – ונעצר

שי (60) ואביעד (28), תושבי אשדוד, הגיעו בשבת בשעות הבוקר אל הכפר חווארה, כדי לבצע תיקונים ברכבם. בהמשך כאשר הכניסו את רכבם לעסק לשטיפת רכבים, הגיע מחבל חמוש באקדח וירה בהם מטווח קצר. מיד לאחר הפיגוע המחבל נמלט, וכוחות גדולים של צבא פתחו במצוד אחריו בעיקר בכפר ביתא.

לאה ניר אלמנתו של אביעד, שנרצח בפיגוע הזה,  משתפת את התחושות הקשות שלה מאז האסון שפקד את בני משפחתה בראיון לאמיר איבגי ביומן הצהריים בגלצ.

לאה, קודם כל איך אתם מתבשרים על מעצרו של המחבל שרצח את בעלך ואת אביו?

"את האמת שאת המידע קיבלנו מהתקשורת. שום גורם רשמי לא פנה אלינו.  יש לי רגשות מעורבים מצד אחד זה טוב שתפסו אותו ומצד שני הייתי מצפה שהמחבל הזה שהרג שני אנשים, שיהרגו אותו. במיוחד שהוא היה חמוש. היה צריך לייצר הרתעה ולהרוג אותו".

את אומרת אירוע כזה של מחבל שרצח בעבר ונתפס כעת עם נשק ביד, לא צריך לסיים את המפגש הזה בחיים…

"בדיוק. הוא מחבל של חמאס.  הוא עם נשק, הוא חמוש. מה מנע מהצבא לתת לו יריה ולחסל אותו? מה מנע מהם להרוג אותו? הוא רצח שני אנשים את בעלי וחמי".

שתפי מה עובר עלייך? איך את מתמודדת עם האובדן הזה? אחרי הרצח של אביעד, יש לכם ילד קטן.

"נכון יש לנו ילד בן 4 וחצי. הוא שואל או יותר אומר 'אני רוצה ללכת לאבא'. הבן שלי הוא גם על הרצף אז הוא- מתקשה. זה קשה, זה קשה, המחבל הזה הרס כמה משפחות".

אני מניח שהעובדה שמדובר בילד מיוחד הופכת את האתגר הזה ואת ההתמודדות להרבה יותר מורכבת להרבה יותר קשה עבורך.

"נכון, נכון כן, בדיוק."

מי עוזר לך? לאה? מי תומך בך?

"המשפחות. המשפחה שלי, המשפחה של בעלי. אני מנסה להתמודד לבד, כן, בכל זאת צריך להמשיך, אין ברירה".

עוד משהו שאת רוצה לומר?

"המשפחה של המחבל אמורה להיות בדיון על עתירה שהגישו נגד הריסת הבית שלה. הבית אמור להיות הרוס אוקיי?. לא לחכות.  אמורים להרוס להם את שחשוב להם את הבית. הם הרסו לי המשפחה. כרגע  תפסו את המחבל, וצריך להרוס לו את הבית. אין שאלה בכלל. לא צריך לחכות״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן